۰

بودجه سنگین ساخت نسخه جدید call of duty

بودجه سنگین ساخت نسخه جدید call of duty

نسخه جدید call of duty

بودجه سنگین ساخت نسخه جدید call of duty

ریخت و پاش مایکروسافت و اکتیویژن برای نسخه جدید call of duty طبق برآوردها، بودجه‌‌ی Call of Duty: Modern Warfare II حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود!
جالب است بدانید که نسخه اصلی مدرن وارفیر ۲ که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد یکی از پرهزینه‌ترین بازی‌های تاریخ بود. هزینه تولید MW2 حدود ۵۰ میلیون و هزینه بازاریابی ۲۰۰ میلیون دلار برای اکتیویژن تمام شد.

نسخه بعدی Call of Duty در دست ساخته و مطابق شایعات، به نظر می‌رسه که این بازی COD: Modern Warfare 2 باشه. این اثر به عنوان دنباله‌ای بر COD: MW شناخته می‌شه که پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ انتشار پیدا کرد.

براساس جزئیات منتشر شده، گیمرها در این بازی به مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر مشغول می‌شن. COD: MW2 اثری با خشونت بسیار بالا هست و از طرف دیگه، یک بازی کاملا واقع‌گرایانه به حساب میاد. استودیوی Infinity Ward که وظیفه ساخت این اثر رو برعهده داره، قصد داره با انیمیشن‌های بسیار باورپذیر مثل تپش رگ، واکنش اعضای بدن به شلیک گلوله و… اثری با استانداردهای جدید رو به وجود بیاره.

با اینکه اطلاعات رسمی از COD: MW2 منتشر نشدن، اما شایعات انتشار یافته از این اثر اطلاعات کافی رو به گیمرها می‌دن. در گزارشی که اخیرا توسط Ralph، از اینسایدرهای دنیای گیم منتشر شد، به نظر میاد که COD 2022 یک بازی AAA با بودجه بسیار عظیم هست. براساس جزئیات، Activision مبلغی بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون دلار رو به تولید این بازی اختصاص داده! این رقم برای ساخت یک بازی بسیار زیاد است.

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر گفت: «خرید اکتیویژن بلیزارد بزرگ‌ترین کاری است که در تمام زندگی‌ام انجام داده‌ام؛ نمی‌دانم که آمادگی پذیرفتن این مسئولیت را دارم یا خیر»

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *