۰

تبلت های سه‌گانه سامسونگ گلکسی Tab S8 رونمایی شد

تبلت های سه‌گانه سامسونگ گلکسی Tab S8 رونمایی شد

سامسونگ گلکسی Tab S8

سری گلکسی اس ۲۲ از سه دستگاه تشکیل شده است. سامسونگ فکر می کند که مناسب است این استراتژی نامگذاری گوشی هایش را به سری گلکسی تب اس ۸ خود منتقل کند. اینها تبلت های پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ هستند، اما Tab S8 Ultra در یک گروه خاص قرار دارد، بنابراین اجازه دهید با آن شروع کنیم.

گلکسی تب اس ۸ اولترا

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین گلکسی تب اس تا به امروزاین تبلت است. این تبلت صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۹۶۰×۱۸۴۸ پیکسل و نرخ تجدید متغیر ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد. با این حال، چیزهای بیشتری نیز وجود دارد. این اولین تبلت سامسونگ با ناچ است که با توجه به تمسخر دستگاه های ناچ اپل در گذشته، یک انتخاب بحث برانگیز طراحی توسط سامسونگ است.

سامسونگ گلکسی Tab S8

سامسونگ با قرار دادن دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در داخل ناچ ، یک سنسور واید معمولی و یک ماژول الترا واید با میدان دید ۱۲۰، موفق شد حاشیه‌های نمایشگر را به ۶.۳ میلی‌متر کاهش دهد. دوربین های جلو نیز این بار از فیلم برداری تا ۴K پشتیبانی می کنند. در عقب یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین الترا واید ۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی Tab S8

Tab S8 Ultra دارای بلندگوی چهارگانه استریو است که توسط AKG از Galaxy Tabs تنظیم شده است و همچنین یک خواننده اثر انگشت نوری در صفحه نمایش را دریافت می کند. هر سه مدل Tab S8 دارای قلم S Pen همراه هستند. پوسته هر سه تبلت از آلومینیوم ساخته شده است و سامسونگ ادعا می کند نسبت به سری Tab S7 بادوام تر و کمتر مستعد خم شدن است.

سامسونگ گلکسی Tab S8

جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به کمک ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق اسلات microSD نیز قابل ارتقا است، در این تبلت قرار دارد. لخش نرم افزاری آن توسط اندروید ۱۲ با One UI 4.1 در پشتیبانی شده است. سامسونگ همچنین یک ویژگی پیوستگی جدید را ارائه کرده است که به شما امکان می دهد از Galaxy S22 Ultra به عنوان نمایشگر همراه در برنامه هایی مانند Clip Studio Paint استفاده کنید. Wireless DeX همچنین محیطی شبیه به دسکتاپ هنگامی که به یک صفحه نمایش خارجی متصل هستید را فراهم می کند.

سامسونگ گلکسی Tab S8
سامسونگ گلکسی Tab S8

سامسونگ یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی تا ۴۵ وات را روی این تبلت نصب کرده است، اگرچه شارژری در جعبه قرار ندارد. هر سه دستگاه Tab S8 دارای Wi-Fi 6E هستند و برای دریافت پشتیبانی ۵G نیز کمی بییشتر هزنیه کنید.قیمت Galaxy Tab S8 Ultra از ۱۱۰۰ دلار / ۱۱۵۰ یورو / ۱۰۰۰ پوند شروع می شود.

Galaxy Tab S8 and Tab S8+

اگر Tab S8 Ultra 14.6 اینچی مورد پسند شما نیست، سامسونگ تب S8 دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲.۴ اینچی را برای شما در نظر گرفته است. اینها نیز همانند مدل اولترا از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برند و همان طراحی آلومینیومی را به ارمغان می آورند. در کنار گزینه Graphite که در Ultra دیده می شود، از مزایای اضافی رنگ های نقره ای و طلایی صورتی بهره مند می شوید.

سامسونگ گلکسی Tab S8

Tab S8 صفحه نمایش ۱۱ اینچی LTPS TFT را با وضوح ۲۵۶۰ x 1600 پیکسل و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز ارائه می کند. Tab S8+ دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۲۸۰۰ x 1752 پیکسل است و همچنین تا ۱۲۰ هرتز را به روز می کند. در تبلت ها هیچ بریدگی یا ناچی وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی Tab S8
سامسونگ گلکسی Tab S8

مدل ساده دارای یک اسکنر اثرانگشت جانبی است در حالی که مدل پلاس نوع آن را در زیر صفحه نمایش قرار می دهد. هر دو تبلت دارای دوربین سلفی الترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ۶ مگاپیکسلی الترا واید در پشت گوشی هستند. خروجی صدا توسط چهار بلندگوی تنظیم‌شده توسط AKG پوشش داده می‌شود و شما همچنین قلم‌های S Pen همراه را درست مانند Tab S8 Ultra دریافت می‌کنید.

سامسونگ گلکسی Tab S8

شما می توانید بین ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید که مجدداً از طریق microSD قابل ارتقا است. هر دو تبلت دارای رابط کاربری One UI 4.1 در مبنای اندروید ۱۲ هستند. Tab S8 دارای باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است در حالی که مدل پلاس دارای باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی است. هر دو تا ۴۵ وات شارژ می شوند به شرطی که آداپتور مناسب را دریافت کنید.

Galaxy Tab S8 از ۷۰۰ دلار / ۷۵۰ یورو / ۶۵۰ پوند شروع می شود، در حالی که Tab S8+ با قیمت ۹۰۰ دلار / ۹۵۰ یورو / ۸۵۰ پوند به فروش می رسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *