۰

شیائومی Redmi Smart Band Pro و Smart TV X43 معرفی کرد

شیائومی Redmi Smart Band Pro

شیائومی Redmi Smart Band Pro

دو نوت جدید شیائومی ردمی در هند وجود دارد. نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس، اما آنها تنها دستگاه های جدیدی نیستند که امروز معرفی شدند. همچنین Xiaomi Redmi Smart Band Pro و Redmi Smart TV X43 را دریافت معرفی کرده است.

این همان Smart Band Pro است که در ابتدا در ماه اکتبر عرضه شد. دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی Always-on AMOLED، عمر باتری ۱۴ روزه و ردیابی تناسب اندام برای بیش از ۱۱۰ فعالیت است.

شیائومی Redmi Smart Band Pro

سنسور ضربان قلب نوری PPG و همچنین SpO2 سنج و ردیابی خواب وجود دارد. این ساعت همچنین دارای شتاب سنج و ژیروسکوپ است. باید Band Pro را با گوشی هوشمند دلخواه خود Pair کنید هر دستگاه اندروید ۵.۰ یا iOS 10 و بالاتر قابل pair شدن با این دستگاه است.

شیائومی Redmi Smart Band Pro

Redmi Smart Band Pro با قیمت ۳۹۹۹ INR (53 دلار) به فروش می رسد، اگرچه قیمت اولیه آن به ۳۴۹۹ INR (47 دلار) کاهش می یابد. فروش آن در ۱۴ فوریه از طریق Mi.com، Mi Home، آمازون و خرده فروشان شریک شروع می شود.

شیائومی Redmi Smart TV X43

تلویزیون هوشمند X43 یک تلویزیون ۴۳ اینچی ۴K با اندروید ۱۰ با رابط PatchWall 4 خود شیائومی است. این پنل ۹۲ درصد از طیف رنگی DCPI-3 را پوشش می‌دهد و از خروجی Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. صدا توسط دو بلندگوی ۱۵ واتی که صدای Dolby Audio و DTS Virtual: X را پشتیبانی می کنند پوشش داده می شود.

شیائومی Redmi Smart Band Pro

یک چیپست چهار هسته ای مدیاتک MT9611 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در این دستگاه قرار دارد. ورودی/خروجی شامل سه پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB، یک درگاه اترنت، AV، اپتیکال و یک جک ۳.۵ میلی متری است.

Xiaomi Redmi Smart TV X43 با قیمت ۲۸۹۹۹ INR (387 دلار) از طریق Mi.com، Mi Home، آمازون و خرده فروشان شریک به فروش می رسد. فروش آزاد از ۱۶ فوریه آغاز می شود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *