۰

ایستر اگ Dying Light 2 : پیدا کردن یادداشت Dwight

ایستر اگ Dying Light 2

ایستر اگ Dying Light 2

ایستر اگ Dying Light 2

در Dying Light 2، استر اگ ها را می‌توان در سرتاسر شهر ویلدور یافت و شما را به چیزهایی مانند سلاح‌های مخفی یا حتی یک هاوربرد خاص هدایت می‌کند. در این مقاله نحوه یافتن The Office Easter egg آورده شده است که به شما کمک می کند تا تمام ۱۱۷ آیتم یادگاری بازی را پیدا کنید.

ایستر اگ Dwight Schrute

برای پیدا کردن Office Easter Egg در Dying Light 2، باید منطقه Central Loop را باز کنید، که حدود ۱۰ ساعت از بازی می‌گذرد و Fast travel را معرفی می‌کند. هنگامی که می توانید آزادانه از طریق Central Loop حرکت کنید، به گوشه شمال شرقی منطقه Garrison و به نقطه عطف جزیره کالورت بروید.

وقتی به آنجا رسیدید، به دنبال پناهگاه سه طبقه با کدو تنبل هایی در خارج از آن بگردید و به طبقه همکف نزدیک شوید. در سمت چپ در، یادداشتی را می‌بینید که به دیوار چسبانده شده است که در آن درباره کسی صحبت می‌کند که به یک منگنه نیاز دارد. می توانید آن را بردارید تا به مجموعه یادگاری های خود اضافه کنید. این یادداشت به شرح زیر است:

“من به دنبال یک منگنه می گردم. شکسته یا معیوبهم فرقی ندارد! من به عنوان مدیر سابق دفتر، انبارهای زیادی از منگنه ها را جمع آوری کردم. من تعداد زیادی از آنها را دارم. احتمالاً اگر بتوانم یک منگنه به دست بیاورم، می‌توانم زندگی را برای بسیاری از مردم آسان‌تر کنم. حتی می‌توانم یک کسب‌وکار را باز کنم. من برای هر رابطه سودمندی که برای من یک منگنه به ارمغان بیاورد،پایه هستم!

این نامه توسط «دوایت کرت اس. سوم» امضا شده است

ایستر اگ Dying Light 2

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *