۰

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید و عظیمی را برای سری Galaxy Watch4 منتشر کرد

سری Galaxy Watch4

سری Galaxy Watch4 سامسونگ در حال دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید هستند که بینش بهبود ترکیب بدن و همچنین برنامه‌های تمرین پیشرفته ویژه دوندگان و دوچرخه‌سواران را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، سامسونگ مجموعه‌ای از صفحه‌های ساعت جدید و خط جدیدی از بند ساعت را ارائه می‌کند که از سامسونگ و خرده‌فروشان شریک در دسترس خواهد بود.

سری Galaxy Watch4

اهداف و بینش‌های جدید ترکیب بدن شامل نکات و یادآوری‌های روزانه است که به شما کمک می‌کند در مسیر تناسب اندام خاص خود بمانید. جزئیاتی در مورد اهداف ترکیب بدن خود از جمله وزن، درصد چربی بدن و توده عضلانی اسکلتی دریافت خواهید کرد. اینها در برنامه Samsung Health در تلفن شما قابل مشاهده خواهند بود.

سری Galaxy Watch4

ویژگی به روز شده تمرین اینتروال به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می دهد تا جلسات تمرینی سفارشی را تنظیم و پیگیری کنند. سامسونگ همچنین درصدی از فاکتور VO2 Max را اضافه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که چقدر به خودتان فشار می‌آورید و همچنین یک نشانگر جدید از دست دادن عرق که میزان عرق از دست رفته شما در طول تمرین و میزان آب مصرفی برای ریکاوری را اندازه‌گیری می‌کند.

سری Galaxy Watch4

یکی دیگر از موارد اضافه شده، اندازه گیری ضربان قلب ریکاوری است که تا دو دقیقه پس از پایان تمرین شما داده تولید می کند.

سامسونگ همچنین در حال ارائه یک برنامه آموزشی خواب جدید است که به شما نکات شخصی را در مورد چگونگی استراحت بهتر ارائه می دهد. برنامه آموزشی خواب جدید برای هر کاربر بر اساس روال روزانه و همچنین ویژگی جدیدی ساخته شده است که می تواند به محض اینکه ساعت تشخیص دهد شما در حال خواب هستید، دستگاه های SmartThings متصل مانند تلویزیون و چراغ های هوشمند را به طور خودکار خاموش می کند.

سری Galaxy Watch4

آپدیت نرم افزاری جدید از ۱۰ فوریه برای گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک در دسترس خواهد بود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *