۰

راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2

راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2

راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2

بسیار شبیه به قسمت اول، Dying Light 2 پر از ایستر اگ است. در بین آنها بعضی موارد هستند که خیلی عجیب و خنده دار هستند، یکی از آنها Pan of Destiny است. یک سلاح ساده که در واقع یک ماهیتابه افسانه ای است. در ادامه  می توانید راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2 را مطالعه کنید.

رفتن به Space Cock

راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2

در طول بازی Dying Light 2، ممکن است متوجه پوسترهایی شده باشید که در سطح شهر برای «Space Cock»، یک برنامه تلویزیونی درباره خروسی که به فضا فرستاده شده است، پخش شده است. در قلعه Renegade، ساختمان تنها در منطقه Newfound Lost Lands، آن را فقط پس از تکمیل داستان اصلی Dying Light 2 می توانید پیدا کنید.

پس از اتمام ماموریت اصلی، به قلعه Renegade برگردید. به اتاقی با موانع چوبی در بیرون و یک مخزن بزرگ در داخل بازگردید. از آنجا به دنبال پلکانی باشید که به سمت بالا و داخل ساختمان می رود و در انتهای آن یک در قرار دارد. آن مسیر را دنبال کنید تا اتاقی پیدا کنید که مرغی در قفس بسته است. مرغ شروع به صحبت با شما می کند، و اگر تصمیم بگیرید که دوباره با آن صحبت کنید، یک ماموریت برای کمک به حیوان برای بازسازی سفینه فضایی خود خواهید داشت.

راهنمای پیدا کردن سلاح Pan of Destiny در بازی Dying Light 2

ماموریت جانبی که «Space Cock» نیز نامیده می‌شود، به سادگی از شما می‌خواهد به بیرون بروید و قسمت سفینه فضایی را پیدا کنید. با این حال، بسته به یکی از انتخاب های شما در پایان بازی، ممکن است این مرحله دشوارتر شود. غرق شدن بخش بزرگی از نقشه به این معنی است که باید به سمت جایی که آن قطعه وجود دارد شنا کنید. پس از رسیدن به آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به مرغ برگردانید.

پس از بازگرداندن قسمت سفینه فضایی به مرغ ، او تلپورت می شود، کاری که احتمالاً می توانست در هر زمانی انجام دهد. با این حال، بلافاصله پس از تکمیل ماموریت، آنجا را ترک نکنید، زیرا مرغ یک دستورالعمل برای Pan of Destiny را روی میز کنار قفس قبلی خود از راه دور منتقل می کند.

این احتمال وجود دارد که نتوانید فوراً این سلاح را را درست کنید، زیرا به  scrap 369 نیاز دارد. سریع‌ترین راه برای جمع‌آوری همه این scrap ها این است که تا جایی که می‌توانید از Craftmasters خریداری کنید و هر آنچه را که می‌توانید از Dark Zones در سراسر Villedor غارت کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *