۲

آموزش باز کردن قفل Grappling Hook در بازی Dying Light 2

آموزش باز کردن قفل Grappling Hook در بازی Dying Light 2

یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های قسمت اول Dying Light ، ابزار Grappling Hook بود، و خوشبختانه در Dying Light 2 نیز دوباره باز گشته است، اگرچه در این بازی بسیار دیرتر از بازی قبلی در دسترس قرار می گیرد. در این مقاله به آموزش باز کردن قفل Grappling Hook در بازی Dying Light 2 می پردازیم.

آموزش باز کردن قفل Grappling Hook در بازی Dying Light 2

اگرچه بازی اول تقریباً در اوایل داستان به شما Grappling Hook را می دهد، Dying Light 2 در مورد آن کمی محرمانه‌تر عمل می‌کند و فقط در آخرین مرحله کمپین به شما امکان دسترسی به آن را می‌دهد.

باز کردن قفل Grappling Hook

آموزش باز کردن قفل Grappling Hook در بازی Dying Light 2

ماموریت اصلی این است که کنترل آن را به دست بگیرید، اما در یک نقطه خاص، زامبی ها بر شما غلبه می کنند و برای یافتن راهی برای خروج تلاش می کنید. سپس مت فرانک به شما می گوید که هنوز تجهیزاتی در آسانسور بالای سر شما باقی مانده است. به سادگی نشانگر هدف را به سمت آسانسور دنبال کنید تا Grappling Hook را پیدا کنید. سپس بقیه ماموریت حول محور استفاده از قلاب برای دور زدن برج و رسیدن به بالای آن می چرخد. هنگامی که ماموریت را به پایان رساندید، می توانید هر زمان که بخواهید از قلاب استفاده کنید.

Grappling Hook آیتم ثانویه شما را که قبلاً متعلق به تله ها، سکه ها یا چراغ قوه UV بوده است، می گیرد. این ابزار بسیار شبیه به آنچه در بازی اول بود کار می کند و به راحتی می توانید با استفاده از آن به هرجایی که برد طناب آن می سرد بروید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. AmirAli1990 گفت:

    تورو خدا یه نفر بهم کمک کنه من همین GRAPPLING HOOK رو به دست آوردم ولی همونجا داخل آسانسور نمیتونم ازش استفاده کنم اصلا L 2 رو میزنم پرتابش نمیکنه دوروزه دیوونم کرده کسی می‌دونه باید چیکار کنم تورو خدا بهم کمک کنید خواهش میکنم

    1. باید نشانگرتون رو به سمت جایی که میخواهید اونو پرتاب کنید ببرید ، بعد که یک علامت کوچیک که توی عکس دوم ( عکس وسط ) همین آموزش هم قرار داده شده روی صفحه ظاهر شد L2 رو بزنید تا قلاب رو پرتاب کنه.
      اگر سخت بود براتون توی یوتیوب گیم پلی ها رو ببینید متوجه می شید حتما.