۰

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

رفت و آمد در Dying Light 2 با سیستم Fat Travel بسیار ساده تر است، اما ابتدا باید قفل آن را باز کنید. در این مقال به آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2 می پردازیم.

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

در حالی که پارکور روی پشت بام ها و سر خوردن در جهان باز عظیم Dying Light 2 بسیار سرگرم کننده است، اما گاهی اوقات هست که فقط می خواهید سریع به مقصد برسید. با این حال، امکان Fast Travel در دسترس نخواهد بود زیرا ابتدا باید به نقطه خاصی از داستان برسید.

بسته به نحوه انجام بازی، ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا به مرحله ای برسید که سیستم Fast Travel بازی Dying Light 2 را باز می کند. با این اوصاف، شما نمی توانید فقط نقشه را باز کنید و هرجایی از آن را که دوست داته باشید انتخاب کنید که به سرعت در آن جابجا شوید. به راهنمای ما در ادامه نگاهی بیندازید و هر آنچه را که باید در مورد مکانیک سفر سیریع Dying Light 2 بیاموزید.

باز کردن قفل Fast Travel

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

چه روز و چه شب، همیشه در Villedor، جایی که بازی در جریان است، خطر انسان های آلوده و موارد دیگر وجود دارد. Fast Travel زمانی باز می شود که به The Central Loop برسید و ماموریت “Let’s Waltz” را کامل کنید! اما در آن مرحله از داستان، تنها تعداد محدودی مکان وجود خواهد داشت که به عنوان نقاط Fast Travel عمل می کنند.

شما باید ایستگاه های مترو پراکنده در سرتاسر ویلدور را  تخلیه کنید تا قفل مکان های بیشتری را برای این سیستم باز کنید. همچنین می توانید به سرعت به ترمینال مرکزی و مقر اصلی The Peacekeeper سفر کنید. این بازی به شما اجازه نمی دهد که سریع به خانه های امن یا Nightrunner’s Hideouts سفر کنید.

نحوه استفاده از Fast Travel

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

فست تراول در Dying Light 2 تقریباً مشابه اکثر بازی‌های دیگر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقشه خود را باز کنید، نشانگر خود را پیدا کنید که دارای سه فلش سفید به سمت راست است، نشانگر را روی نماد نگه دارید و دکمه Fast Travel خود را نگه دارید. اگر بازی را روی یک کنسول نسل جدید یا رایانه شخصی با SSD اجرا می کنید، زمان بارگذاری وجود ندارد.

نحوه باز کردن قفل ایستگاه های مترو

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

این همیشه هوشمندانه‌ترین تصمیم نیست که با پای پیاده سفر کنید، پس ، پس از رسیدن به The Central Loop – دومین منطقه در بازی – در اسرع وقت چند ایستگاه مترو را بگیرید که به عنوان مکان‌های Fat Travel عمل می‌کنند. آنها به صورت نماد “؟”  روی نقشه ظاهر می شوند تا زمانی که آنها را کشف کنید، که می‌توانید با قرار گرفتن در نزدیکی آنها یا با استفاده از دوربین خود اینکار را انجام دهید.

با بالا رفتن از یک نقطه مرتفع با چشم انداز واضح می توانید ایستگاه های مترو را پیدا کنید. از آنجا، از دوربین خود استفاده کنید و به دنبال علامت قرمز مترو باشید. گرفتن آن‌ها معمولاً آسان است، به‌علاوه، دوربین‌ شما می‌تواند آن‌ها را حتی در داخل ساختمان‌ها شناسایی کنند.

آموزش Fast Travel در بازی Dying light 2

ایستگاه های مترو یا توسط راهزنان کنترل می شوند یا مملو از موجودات آلوده هستند. برای گرفتن این مکان‌ها، نیازی به کشتن دشمنان ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید اصلی را در اتاق برق پیدا کنید و آن را روشن کنید، اما به خاطر داشته باشید که برخی از ایستگاه ها ابتدا از شما می خواهند که ژنراتورهای اضطراری را فعال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *