۲

تمام رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

در Dying Light 2، گاوصندوق های زیادی پیدا می شوند. آنها در سراسر ویلدور هستند و قفل شده اند، بنابراین مهم است که بدانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید. خوشبختانه، به نظر نمی رسد که این کدها از بازی ای به بازی دیگر تغییر کنند، به این معنی که ما می توانیم کدهایی را که تا کنون پیدا کرده ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.. اگر به دنبال اشیاء قیمتی مانند Inhibitors در داخل آن هستید، در اینجا نحوه باز کردن همه گاوصندوق های قفل شده، به علاوه یک نکته برای زمانی که اصلاً کد ندارید، آورده شده است.

رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

رمز ها بازی Dying Light 2

گاوصندوق های زیادی در ویلدور پنهان شده است، بنابراین ما هنوز در حال کشف همه آنها هستیم. با این حال، ما این لیست را در صورت نیاز به‌روزرسانی می‌کنیم، بنابراین اگر هر کدام از آنها به کار شما آمدند ، این صفحه را ذخیره کنید تا در صورت بروزرسانی آن بتوانید از باقی کد ها استفاده کنید.

  • کد گاوصندوق بازار (در ناقوس کلیسا): ۰-۱-۵
  • کد امن بایومارکر اول: ۳-۷-۹
  • کد امن محل مخفی شدن تبدیل شوندگان شب : ۱-۰-۱
  • کد گاوصندوق شکار گنج: ۶۷-۲۱-۳
  • کد گاوصندوق مهتاب: ۲-۹-۱۴
  • کد امن کمپ راهزنان مرکز شهر: ۳-۱-۳
  • کد امن برادکست: ۴-۱-۳

باز کردن گاوصندوق ها بدون داشتن رمز

در حالی که ما همچنان به دنبال کدهای بیشتری هستیم، همچنین شایان ذکر است که بازی از کمی بازخورد کنترلر برای اشاره به کد گاوصندوق استفاده می کند، حتی اگر کد را در دست ندارید. هنگام چرخاندن صفحه گاوصندوق، این کار را بسیار آهسته انجام دهید و اگر از یک کنترلر استاندارد استفاده می‌کنید، با عبور از یکی از سه رقم، صدای غرش خفیفی را احساس خواهید کرد. شما ترتیب صحیح را نمی‌دانید، اما زمانی که اعداد را به دست آوردید، تنها چند احتمال وجود دارد، بنابراین می‌توانید آن را با ترتیب های مختلف وارد کنید تا کد درست را پیدا کنید.

رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

رمز های گاو صندوق های بازی Dying Light 2

به طور معمول، این کدها در جایی مانند روی دیوار یا در مجموعه ای بسیار نزدیک پنهان می شوند، اما اگر نتوانید سرنخ ها را پیدا کنید، ولی تا زمانی که نتوانیم خودمان همه آنها را پیدا کنیم، این یکی از راه‌هایی است که می‌تواند برای بازکردن برخی از گاوصندوق‌های قفل شده استفاده کنید . البته به نظر می رسد که این روش هر بار کار نمی کند، شاید به این دلیل که Techland برخی از گاوصندوق ها را تا زمانی که بازیکن در واقع سرنخ مربوط به خود را پیدا نکرده باشد، قفل نگه می دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Soheil گفت:

    یک کد دیگه پیدا کردم جای که مسابقات رو برگزار میکنن گاوصندوق جز معموریت رمزش ۲ ۹۰ ۹۹ میری تو اتاق ینفر که اطلاعات جمع کنی

    1. شshhed گفت:

      دمت گرم لنتی