۰

آموزش بازی Dying Light 2 : نکاتی برای تازه کاران ( قسمت اول )

آموزش بازی Dying Light 2

آموزش بازی Dying Light 2

آموزش بازی Dying Light 2

پس از سال‌ها انتظار، بالاخره بازی Dying Light 2 منتشر شده است تا شما را به شهری جدید پر از زامبی ببرد. درست مانند نسخه اول، Dying Light 2 بر روی مبارزه اول شخص و پارکور علیه انسان ها و زامبی ها در یک شهر جهان باز پر از ماموریت ها و مناطقی برای گشت و گذار تمرکز دارد.

اگرچه بسیاری از طرفداران Dying Light اول سال ها منتظر دنباله آن بودند، اما هیاهوهای پیرامون آن مطمئناً نسل جدیدی از پلیر ها را به همراه خواهد داشت. با وجود پرسه زدن تعداد بسیار زیادی از زامبی‌ها و گروه های خلافکار، به نکاتی برای شروع کار در این بازی نیاز دارید که در این آموزش بازی Dying Light 2 به آن می پردازیم.

دراپ کیک ها هنوز هم مانند قبل قدرتمند هستند

آموزش بازی Dying Light 2

خبر خوب برای طرفداران اصلی Dying Light ، دراپ کیک  دوباره بازگشته است و حتی بیشتر از آنچه در ابتدا بود صدمه وارد می کند. قسمت اول بازی Dying Light مهارتی در اواسط بازی داشت که به کاراکتر شما یعنی کرین اجازه می داد به هوا بپرد و با پاهایش به دشمنان چنان ضربه ای وارد کند که به هوا پرتاب شوند . این مهارت از محبوب ترین قسمت های بازی اول بود.

با این حال، در Dying Light 2 حتی قدرتمندتر است. نه تنها زامبی‌ها را به همان اندازه پرتاب می کند ، بلکه اکنون می توان از آن برای تمام دشمنان انسانی بازی به صورت حرکات نمایشی و حرفه ای در بین مبارزات نیز استفاده کرد. این مهارت را با تمام ساختمان های بلند ترکیب کنید و یک راه بسیار آسان برای خلاص شدن از شر اکثر مشکلات در بازی خواهید داشت، چرا که به راحتی می توانید دشمنان خود را با این حرکت از ارتفاع به پایین پرتاب کنید.

بیشتر روی استقامت تمرکز کنید تا سلامتی

آموزش بازی Dying Light 2

آموزش بازی Dying Light 2

وقتی شروع به بازی می کنید، هم از نظر سلامتی و هم از نظر استقامت بسیار ضعیف خواهید بود. شما به سرعت با Inhibitors آشنا می شوید که می توانند جمع آوری شوند و برای ارتقای یکی از آن عملکردهای اصلی استفاده شوند.

مزایای انجام هر کدام کاملاً واضح است، اما شما باید بیشتر بر روی استقامت تمرکز کنید تا سلامتی. مبارزه در Dying Light 2 بسیار ساده است و از همان ابتدا، ایدن حرکات زیادی در اختیار دارد تا به راحتی از شر زامبی ها و انسان ها خلاص شود. به همین دلیل، شما باید برای اطمینان از اینکه می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مکان های مختلف بروید و یا در موقع مبارزات و یا بالا رفتن از دیوار ها نفس کم نیاورید، استقامت خود را بیشتر بروزرسانی کنید.

برخی از ماموریت ها مانند آسیاب های بادی روی نقشه وجود دارد که بدون داشتن استقامت کافی نمی توانید آن ها را انجام دهید، در حالی که سلامتی چیزی است که به راحتی می توان آن را بازیابی کرد. inhibitor های کافی در بازی وجود دارد که بتوانید تمام مهارت های خود را باز کنید ، اما برای شروع، تلاش کنید تا استقامت ( Stamina ) خود را افزایش دهید.

پاراگلایدر چتر نجات نیست

آموزش بازی Dying Light 2

چند ساعت بعد از تجربه بازی Dying Light 2، می توانید پاراگلایدر خود را تحوی بگیرید. این یکی از مفیدترین ابزارهایی است که به شما داده می شود و نحوه عملکرد پیمایش شما در نقشه بازی را به میزان قابل توجهی تغییر می دهد. اما هشدار داده شود که این یک پاراگلایدر است، نه یک چتر نجات.

اگرچه پاراگلایدر هرگونه آسیب سقوط را متوقف می کند، اما این کار را فقط در صورتی انجام می دهد که واقعاً در حال سر گلاید باشید. تلاش برای پریدن از یک ساختمان بلند و فعال کردن آن در آخرین ثانیه برای خنثی کردن هرگونه آسیب، کارساز نیست. شما باید هنگام افتادن، آن را فعال کنید، اما خیلی قبل از اینکه به زمین بخورید. مطمئن باشید، این موضوع بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد، بنابراین مطمئن شوید که به خودتان زمان کافی برای کشیدن بند پاراگلایدرتان می‌دهید.

سلاح ها یکبار مصرف هستند اما قابل تعمیر هستند

آموزش بازی Dying Light 2

نسخه اول Dying Light به گونه ای ساخته شده بود که سلاح ها نسبتاً سریع می شکنند، اما می شد تعداد محدودی از آنها را تعمیر کرد. این بدان معنی است که اگر شما یک سلاح مورد علاقه دارید، می توانید با جمع آوری کیت های تعمیر، آن را برای مدتی طولانی تر نگه دارید.

Dying Light 2 چیزها را کمی متفاوت پیش می‌برد و در عوض بیشتر سلاح‌ها را بسیار یکبار مصرف انتخاب می‌کند. شما در همه جا اسلحه پیدا خواهید کرد و بیشتر در نظر گرفته شده است تا از آنها استفاده کنید تا زمانی که کاملاً شکسته شوند. سیستم تعمیر سنتی مانند بازی اصلی وجود ندارد، اما یک راه وجود دارد که می توانید دوام اسلحه را کمی بالا نگه دارید.

هنگامی که یک Gear Mod را روی سلاح خود نصب می کنید، آن را تعمیر می کند. در حال حاضر این یکی از تنها راه هایی است که می توانید واقعاً سلاح های خود را حفظ کنید. شما می توانید بیش از یک Gear Mod را در هر سلاح نصب کنید، بنابراین حداقل دو تعمیر برای هر سلاح دارید.

از بخش Gear Mod استفاده کنید

آموزش بازی Dying Light 2

وقتی صحبت از Gear Mods شد، بیشتر از هر چیز دیگری باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. اگر به فکر خرید آن کاتانای براق از یک فروشنده هستید، این کار را نکنید. در عوض، به سراغ Gear Mod بروید که به شما امکان می‌دهد از با هر ضربه ای که وارد می کنید گلوله های آتش همراه آن به طرف دشمنان پرتاب شود.

Gear Mods به‌عنوان blueprint ها در بازی قرار گرفته اند، بنابراین وقتی یک بار آنها را خریداری کردید، می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید آنها را بسازید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، سلاح‌ها در Dying Light 2 فوق‌العاده شکننده و یکبار مصرف هستند، به جز موارد کمیاب‌تر. این باعث می‌شود که Gear Mods سرمایه‌گذاری بسیار هوشمندانه‌تری نسبت به سلاح‌ها یا تجهیزات داشته باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *