۰

آموزش بازی Dying Light 2 : باز کردن قفل پاراگلایدر

آموزش بازی Dying Light 2

پاراگلایدر بهترین راه برای جا به جایی در Dying Light 2 است . در این آموزش بازی Dying Light 2 نحوه باز کردن قفل آن قرار داده شده است.

آموزش بازی Dying Light 2

اگرچه بیشتر بازی Dying Light 2 بر روی پارکور متمرکز شده است، اما در یک نقطه خاص به شما یک پاراگلایدر داده می شود که باعث می شود  گزینه های حرکتی بسیار بیشتری به شما داده شود و پیمایش در مپ بازی بسیار آسان تر شود.

همانطور که در مورد بسیاری از ارتقاهای حرکتی Dying Light 2 وجود دارد، مدتی طول می کشد تا قفل پاراگلایدر را باز کنید. تا زمانی که به منطقه دوم بازی، یعنی Central Loop نرسیده باشید، قفل آن را باز نخواهید کرد. در اوایل پس از دسترسی به این منطقه از نقشه، Lewan پاراگلایدر را در اختیار شما قرار می دهد، اگرچه باید پیشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشید.

باز کردن قفل پاراگلایدر

آموزش بازی Dying Light 2

هنگامی که ماموریت “Let’s Waltz” را تمام کردید، توسط والتز ناک اوت می شوید و شما را در یک تونل رها می کند. شما وظیفه دارید به کارخانه خودروسازی برسید، جایی که دوباره به کلید دسترسی GRE دسترسی پیدا خواهید کرد. در طول این کات سین، با یک متحد جدید، لاوان، آشنا خواهید شد.

پس از چند کات سین، شما وظیفه خواهید داشت لاوان را در چند تونل دنبال کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد به Central Loop، دومین و بزرگترین منطقه جهان باز Dying Light 2 دسترسی پیدا کنید. این قسمت از نقشه پر از ساختمان های بلند است و در مقایسه با Old Villedor بسیار متفاوت است.

پس از اینکه کمی لوان را دنبال کردید، او شما را به بالای یک ساختمان می برد تا شاهد روشن شدن چراغ های اطراف شهر، به عنوان بخشی از ماموریت “A Place To Call Home” باشید. پس از خاموش شدن چراغ ها، او پاراگلایدر خود را به شما می دهد تا با آن در شهر بچرخید. هنگامی که پاراگلایدر به شما داده شد، این پاراگلایدر متعلق به شما خواهد بود که تا پایان بازی از آن استفاده کنید.

پس از تحویل پاراگلایدر، یک آموزش کوتاه در مورد نحوه کار آن به شما داده خواهد شد. نگه داشتن مربع یا X پس از پرش، پاراگلایدر را باز می کند و سپس می توانید با آن به اطراف شهر سر بزنید. پایین کشیدن طناب آن کمی سرعت شما را افزایش می دهد، اما کاملاً به نوار Stamina شما بستگی دارد، بنابراین باید قبل از تمام شد این نوار به سمت پایین بیایید که ناگهان از آسمان به زمین پرتاب نشوید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که پاراگلایدر مانند چتر نجات نیست. اگر بیش از حد زمین بخورید، باید پس از فعال کردن پاراگلایدر مدتی به خودتان فرصت دهید تا آسیب سقوط از بین برود. این موضوع واقعاً پس از پریدن از برخی از ساختمان‌های بزرگ‌تر بازی نگران‌کننده است، اما اگر با آن مانند یک وسیله برای جلوگیری از سقوط استفاده می کنید مهم است که این موضوع را به خاطر داشته باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *