۰

نتایج شو راو ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲

نتایج شو راو ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲

نتایج راو 31 ژانویه 2022

“شو بصورت زنده در هریتیج بنک سنتر، سینسیناتی اوهایو با حضور تماشاگران برگزار شد”

۱- حضور و صحبت های آدام پیرس در رینگ، بابی لشلی و ام وی پی وارد شده و صحبت کردند، از اینکه بابی قرار است در مسابقه المینیشن چمبر از کمربند WWE دفاع کند ناراحت بودند، براک لزنر با لباس آماده مسابقه وارد شده و صحبت کرد، براک گفت در رسلمنیا مقابل رومن رینز قرار خواهد گرفت اما مسابقه کمربند مقابل کمربند خواهد بود و بابی را برای مسابقه سر کمربند WWE در راو چلنج کرد، ام وی پی جلوی بابی را گرفت، چلنج براک را قبول نکرده و از رینگ خارج شدند، پیرس اعلام کرد براک لزنر در مسابقه المینیشن چمبر سر کمربند WWE حضور خواهد داشت!

 

۲- ریا ریپلی vs نیکی اش
برنده: ریا ریپلی

۳- شروع مسابقه اسکوتر سواری بین ریدل و چد گیبل در بک استیج، باید ۵۰ دور، دور آرنا را زده و بعد از خط پایان در رینگ عبور کنند، اولین نفری که از خط پایان عبور کند برنده میشود!

۴- نگاهی به سفر بازگشت الکسا بلیز به راو!

 

۵- دامینیک میستریو (ری میستریو کنار رینگ) vs د میز
برنده: د میز
اواخر مسابقه د میز ری را هل داد، د میز وارد رینگ شد، داور حواسش نبود، د میز الکی خودش را انداخت، داور فکر کرد ری پای د میز را زده و ری را از کنار رینگ اخراج کرد!

۶- دانا بروک در بک استیج از تامینا فرار کرد، ریدل و چد گیبل با اسکوتر رد شده و ۱۸ دور زده بودند!

۷- ریدل در بک استیج جلوی اماس ایستاد، ریدل گفت “چشمای قشنگی داری” اماس گفت “چی؟”، چد رد شده و ریدل به دنبال چد رفت، ۲۵ دور زده بودند!

۸- شو کوین اونز با حضور ست “فریکین” رولینز، صحبت کردند، ست حضورش را در مسابقه المینیشن چمبر سر کمربند WWE اعلام کرد، کوین گفت ست با سونیا دویل و آدام پیرس صحبت کند تا کوین را بدون مسابقه انتخابی وارد مسابقه کنند، آستین تئوری وارد شد!

 

۹- مسابقه برای راهیابی به مسابقه المینیشن چمبر سر کمربند WWE:
کوین اونز vs آستین تئوری
برنده: آستین تئوری
“مسابقه عالی بود”

۱۰- استریت پرافیتز در بک استیج به ریدل نوشیدنی دادند، چد گیبل آمده و به چد نوشیدنی ندادند، اوتیس آمده و به چد نوشیدنی داد، سس استیک بود، چد با نگرانی گفت “سدیم” و رفت!

۱۱- انجلو داوکینز (مونتز فورد کنار رینگ) vs دولف زیگلر
برنده: انجلو داوکینز

۱۲- دور آخر مسابقه اسکوتر سواری ریدل و چد گیبل، چد زانویش گرفته و نزدیک به رینگ افتاد، ریدل به سمت خط پایان آمد، اوتیس ریدل را قبل از خط پایان زد، چد سوار اسکوترش شده، از خط پایان رد شده و برنده شد، ریدل اعتراض کرد، چد گفت ریدل با اوتیس مسابقه خواهد داد!

 

۱۳- مسابقه برای راهیابی به مسابقه المینیشن چمبر سر کمربند WWE:
ریدل vs اوتیس (چد گیبل کنار رینگ)
برنده: ریدل

۱۴- بیانکا بلیر vs کارملا
برنده: بیانکا بلیر

۱۵- نگاهی به سفر بازگشت الکسا بلیز به راو!

 

۱۶- مصاحبه با آلفا آکادمی در بک استیج!

۱۷- مسابقه برای راهیابی به مسابقه المینیشن چمبر سر کمربند WWE:
ای جی استایلز vs ری میستریو
برنده: ای جی استایلز
“مسابقه عالی بود”

۱۸- حضور و صحبت های راندا روزی در رینگ، راندا صحبت کرد، بکی لینچ وارد شده و صحبت کرد، بکی به راندا گفت تا حریفش برای رسلمنیا را انتخاب کند، راندا دست بکی را گرفته و بکی را انداخت، راندا گفت حریفش را جمعه در اسمک داون انتخاب خواهد کرد، راندا به بک استیج رفت، بکی در رینگ صحبت کرد، لیتا وارد شده و صحبت کرد، لیتا بکی را برای مسابقه سر کمربند زنان راو در المینیشن چمبر چلنج کرد، بکی قبول نکرد، لیتا گفت “اگه ترسیدی بگو ترسیدی”، بکی چلنج لیتا را قبول کرد!

 

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *