۰

اخبار و حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل ۲۰۲۲

حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل 2022 به گفته PWINSIDER برنامه ریزی ها برای مسابقات رویال رامبل تغییرات زیادی داشته

اخبار و حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل ۲۰۲۲

منبع pw insider گزارش داده که دلیل بد شدن پرمیوم لایو اونت رویال رامبل این بوده که تریپل اچ و تایسون کید در تیم کریتیو حضور نداشتند !حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل ۲۰۲۲

چندین منبع گفته اند که گویا بعد از چندین سال متمادی این اولین غیبت تریپل اچ توی بک استیج رویال رامبل ها بوده چراکه هانتر مشغول مسئله سلامتی خودشه؛ او در رویال رامبل های گذشته همیشه نقش اساسی داشت و غیبتش کاملا احساس می شده.

تایسون کید نیز غایب بوده؛ تایسون معمولا توی بوک کردن مسابقات بخش زنان و کمک کردن به اونها در تمریناتشون نقش اساسی داره؛ گفته شده تایسون کید چندین هفته ای میشه که توی بک استیج دیده نشده البته از کمپانی جدا نشده با این حال مدیران کمپانی دیو فینلی رو از ان اکس تی اوردند تا در بوکینگ رویال رامبل مچ زنان کمک کنه .

به گفته PWINSIDER برنامه ریزی ها برای مسابقات رویال رامبل تغییرات زیادی داشته و حتی شده که تو یه روز بیست بار اتفاقات درون مسابقه تغییر کنه !!
یه منبع ناشناس به مایک جانسون گفته که تو یه هفته اخیر رختکن وضعیت آشفته ای داشته و رسلرها سر این تغییرات پی در پی لحظات سختی رو پشت سر میزاشتن !
در آخر مایک گفت که برنده شدن براک لزنر توی این مسابقه یه چیز غافل گیر کننده بود و قرار نبود که براک برنده بشه !

همچنین به گفته رینگساید نیوز شین مکمن دیشب با خیلی از افراد حاضر توی بک استیج درگیر بود ، به خاطر این که خودشو جزو چهار نفر آخر رویال رامبل مچ مردان قرار داد ، کوین اونز رو حذف کرد و پا به پای سوپراستار های دیگه جلو اومد !! این منبع گفته که شین خودشو به زور توی این مسابقه جا داده و جای جیمی نوبل رو توی پرودوسر ها گرفته و این کار باعث عصبانیت رختکن شده !حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل ۲۰۲۲

به گفته Wrestle Votes ؛ دبلیو دبلیو ای قصد داشته در بهار و برای سامراسلم فیود رندی اورتن vs ریدل رو شروع کنه اما فعلا این برنامه رو برای رسلمنیا کنار گذاشته است!! فقط تعداد انگشت شماری از اعضای تیم کریتیو میخواد آر کی برو نابود بشه همراه این ایده که برای برگذاری مسابقه آنها در رسلمنیا ، مسابقه باید سر کمربند WWE باشه!!

اخبار و حواشی بعد از برگذاری رویال رامبل ۲۰۲۲

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *