۰

فیلم Spider-Man: No Way Home در سطح بین المللی از فروش یک میلیارد دلار عبور می کند

فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم Spider-Man: No Way Home یک lمرحله دیگر از باکس آفیس را پشت سر گذاشته است. فیلم ابرقهرمانی سونی اکنون در باکس آفیس بین المللی از یک میلیارد دلار فراتر رفته و فروش جهانی خود را به ۱.۷۴ میلیارد دلار رسانده است.

همانطور که Deadline توضیح می دهد، No Way Home اکنون تنها دهمین فیلم تاریخ است که در باکس آفیس بین المللی به یک میلیارد دلار رسیده است. این فیلم بدون اکران در چین به این ارقام چشمگیر دست یافت.

در آخرین آخر هفته، No Way Home توانست ۲۱.۱ میلیون دلار از ۱۴۰۰۰ اکران در ۶۳ بازار بین المللی به دست آورد تا در مجموع ۱.۰۰۳ میلیارد دلار از بازارهای بین المللی به دست آورد.

No Way Home در آمریکای شمالی نیز بی‌تفاوت نیست، زیرا ۷۳۵.۸ میلیون دلار در داخل کشور فروخته است که ۴۲.۳ درصد از کل نتایج باکس آفیس آن را تشکیل می‌دهد. این فیلم به ۲۵ میلیون دلار بیشتر در ایالات متحده نیاز دارد تا بتواند آواتار جیمز کامرون (۷۶۰.۵ میلیون دلار) را شکست دهد تا به رتبه سوم تاریخ برسد.

فیلم Spider-Man: No Way Home

با نگاهی جهانی، No Way Home با حدود ۱.۷۴ میلیارد دلار در رتبه ششم تمام دوران قرار دارد.

با وجود موفقیت بزرگ No Way Home، هیچ فیلم جدیدی از مرد عنکبوتی معرفی نشده است. یک سه گانه جدید با تام هالند شایعه شده است، اما هیچ قراردادی امضا نشده است و خبر خاصی در این مورد وجود ندارد. هالند گفته است که قصد دارد چند وقتی استراحت کند و بازیگری را کنار بگذارد.

هالند همچنان در تجارت با سونی باقی می ماند، زیرا او در فیلم Uncharted در نقش Nathan Drake در کنار مارک والبرگ در نقش سالی دیده می شود. این فیلم در ۱۸ فوریه اکران می شود.

منبع : Deadline

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *