۰

انجام جادو های هری پاتر توسط siri آیفون امکان پذیر شد

هری پاتر و siri آیفون

siri آیفون

اگر از طرفداران هری پاتر هستید و اتفاقا آیفون هم دارید، این خبر را دوست خواهید داشت: اکنون می‌توانید با استفاده از سیری طلسم‌هایی را استفاده کنید که وظایفی را روی تلفن شما انجام می‌دهند.

شما فقط باید ابتدا سیری را به چوب دستی شخصی خود تبدیل کنید. بدیهی است که ابتدا بابد مطمئن شوید که «Hey Siri» را روشن کرده‌اید، سپس می‌توانید به Settings > Siri & Search بروید تا «Listen for Hey Siri» را روشن کنید. در نهایت، مطمئن شوید که گزینه “Allow Siri When Locked” را تغییر دهید تا از توانایی های دستیار صوتی حداکثر استفاده را ببرید؛ و بعد از آن همه چیز آماده است.

siri آیفون
  • “Lumos” چراغ قوه آیفون شما را روشن می کند.
  • Nox چراغ قوه آیفون شما را خاموش می کند.
  • “Accio [نام برنامه]” برنامه مورد نظر را در آیفون شما باز می کند.

این جادو ها بسیار عالی و مفید هستند، اما در واقع انواع مختلفی از جادو های سفارشی دیگر وجود دارد که می توانید با استفاده از Shortcut ها آن ها را تنظیم کنید. Gadget Hacks فهرست جامعی از این موارد را گردآوری کرده است، اما چند مورد از مفیدترین آنها عبارتند از “Sonorus” و “Quietus” برای بالا و پایین کردن صدا و “Silencio” تنظیم آیفون شما در حالت Do Not Disturb.

به عنوان یک نکته جالب، جادوهای “Lumos” و “Nox” نیز با استفاده از Google Assistant در دستگاه های اندرویدی کار می کنند. بنابراین نه تنها این ویژگی منظم می تواند چراغ قوه تلفن شما را کنترل کند، بلکه حتی می توانید لامپ های هوشمند متصل به Nest خود را در خانه روشن و خاموش کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *