۰

راز تاریک مرگ عمه می که حتی طرفداران مرد عنکبوتی آن را فراموش کرده اند

مرگ عمه می

مرگ عمه می یک لحظه غم انگیز و تکان دهنده در تاریخ مرد عنکبوتی است ،اما طرفداران مارول فراموش کرده اند که پیتر پارکر تنها کسی نبود که عزادار بود.

مرگ زن عمو می

مرد عنکبوتی مارول در دوران تصدی خود به عنوان یک ابرقهرمان عزیزان زیادی را از دست داده است، اما مرگ عمه می بدون شک ویرانگرترین آنها بود. این شخصیت همیشه در این سری حضور داشته است و حتی زمان هایی که حتی زمانی که پیتر دیگران را از خود دور می کرد او را دلداری می داد و به او محبت می کرد. در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۴۰۰، این شخصیت متأسفانه از دنیا رفت، اما طرفداران مرد عنکبوتی راز تاریکی را که به معنای واقعی کلمه پشت مرگ عمه می پنهان شده بود، فراموش کردند.

دهه ۹۰ زمان تغییرات جدی در کمیک بود. این دهه شامل اتفاقات به اصطلاح تکان دهنده ای بود که در آن شخصیت ها به طور غیرقابل برگشتی تغییر می کردند. کمر بتمن توسط یک شرور جدید و غافلگیرکننده شکسته شد، گرین لنترن شیطانی شد و حتی سوپرمن پس از مبارزه با Doomsday که حتی با قدرت خودش هم رقابت می کرد، مرد.

با دیدن فروش Distinguished Competition مارول Clone Saga را به عنوان رویداد عظیم مرد عنکبوتی ایجاد کرد و بن ریلی شخصیتی از یک داستان کلون محور قبلی بازگشت تا جنجال قابل توجهی را در میان طرفداران مرد عنکبوتی ایجاد کند.

در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۴۰۰، عمه می مسن از آخرین دوره حضورش در بیمارستان بهبود می‌یابد و در نهایت راز خودش را به پیتر اعتراف می‌کند: او می‌دانست که او سال‌ها مرد عنکبوتی بوده است. او ابتدا به طرز وحشتناکی نگران بود، اما پس از دیدن تمام کارهایی که برادرزاده‌اش انجام داده است، به‌شدت به او و دستاوردهایش افتخار می‌کند. بعدا در همان شب، او با آرامش در رختخواب خود در خانه قبل از گریه پیتر پارکر و مری جین می میرد. بی‌آنکه همه آن‌ها بدانند، بن ریلی روی پشت بام خانواده پارکر نشسته و همه چیز را می‌شنود.

مرگ زن عمو می

بن ریلی شبیه ساز کامل پیتر پارکر است، به این معنی که او تمام خاطرات پیتر را تا لحظه شبیه سازی او دارد. این شامل تمام دوران کودکی او، نیش سرنوشت ساز عنکبوت، مرگ عمو بن و کل زندگی او با عمه می است. در این لحظه، بن ریلی پیتر پارکر است اما از آنجایی که می نمی‌داند که پیتر شبیه‌سازی شده است، بن نمی‌تواند عمه می را در آخرین لحظاتش ببیند. این یک صحنه واقعا پر از اضطراب است، که با بن در حالی که لباس مرد عنکبوتی را پوشیده است و به‌طور هیستریک گریه می‌کند سرش را پایین می اندازد ،اما درد او به راحتی قابل درک است.

عمه می سرانجام زنده خواهد شد. گرین گابلین جای او را به یک نفر دیگر تعوض کرده بود و هرگز نمرده بود. این به طور طبیعی لحظه ای را که عمه می می دانست پیتر مرد عنکبوتی است پاک کرد، اما مطمئناً درد بن را پاک نکرد. مرد عنکبوتی شخصیتی است که با درد تعریف می‌شود و مرگ عمه می بسیار تاریک است اما برای بن ریلی بسیار بدتر از پیتر پارکر است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *