۰

بتا iOS 15.4 پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در همه برنامه ها اضافه می کند

بتا iOS 15.4

بتا iOS 15.4

آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس اپل دارای نمایشگرهای ProMotion با فرکانس ۱۲۰ هرتز هستند، اما تنها تعداد کمی از برنامه ها از ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند. خب، با بتا iOS 15.4، اپل بالاخره از همه برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر را به کاربران ارائه دهد. شایان ذکر است که iOS 15.4 در حال حاضر در مرحله بتا است و نسخه فیکس شده آن هنوز منتشر نشده است.

در حال حاضر، iOS 15.4 هنوز در مرحله بتا است و اطلاعات از یک توسعه دهنده می آید که می گوید این خبر را از “کسی در اپل” دریافت کرده است. او یک اسکرین شات را به عنوان مدرک ارسال کرد.

بتا iOS 15.4

متن توییت Christian Selig :

بله، امروز یک پیام کوچک از شخصی در اپل دریافت کردم که این مشکل در نسخه بتای iOS 15.4 برطرف شده است و همه برنامه‌ها به صورت خودکار انیمیشن‌های ۱۲۰ هرتزی را در آیفون‌های پشتیبانی‌شده در آینده دریافت می‌کنند، و همین الان خودم تأیید کردم. (پیوست را ببینید، ۱/۱۲۰ = ۸.۳۳ میلی‌ثانیه)

بتا iOS 15.4

به نظر می رسد اپل توانسته بود باگ Core Animation را که اجازه نمی داد انیمیشن ها از سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فراتر بروند، برطرف کند. با این حال، نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا همه برنامه‌ها به‌طور خودکار با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شوند یا برخی از توسعه‌دهندگان باید کد برنامه‌های خود را نیز تغییر دهند.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *