۰

رندر های فورد رنجر رپتور جدید منتشر شد

فورد رنجر رپتور

یک فورد رنجر رپتور جدید در راه است، و Blue Oval اطمینان حاصل کرده است که همه ما از طریق یک تیزر رمزآلود با کد QR در جریان رونمایی رنجر استاندارد در سال گذشته، از آن مطلع شده‌ایم.

در حالی که ما منتظر عرضه نسخه واقعی هستیم، افرادی از Kolesa تصور می کنند که Ranger Raptor بعدی از طریق این دو رندر چگونه خواهد بود. این تصاویر غیررسمی بر اساس تصاویر مخفیانه اخیر از پیکاپ Gnarly است که ممکن است دقیق باشد یا نباشد. به نظر می رسد که رونمایی آنها نزدیک باشد.

فورد رنجر رپتور

رندرهای اینجا از صفات طراحی فورد رنجر پیروی می کنند. DRL های C شکل، گوشه های مربعی، و گرافیک غیر ساده چراغ عقب، همگی با رنجر جدید هماهنگ هستند. تنها انحرافاتی که بر اساس مدل خروجی انتظار می رود، طراحی سپر جلو و علامت FORD روی جلوپنجره است. نسبت سپر و محفظه چراغ مه شکن به خوبی نشان دهنده این رندر غیر رسمی است.

در عقب، یک علامت کلمه مشابه نیز وجود دارد که روی قسمتی سیاه شده قرار دارد. جالب اینجاست که سپر عقب دارای صفحه استپ موجود در رنجر معمولی نیست ، ویژگی که در نمونه اولیه در جاده های تایلند نیز وجود ندارد.

فورد رنجر رپتور

مهمترین جزئیاتی که باید در مورد رنجر رپتور بعدی بدانید، تنظیمات پیشرانه آن است. یک موتور بنزینی V6 با دو توربو می تواند بر اساس تیزر سال گذشته ظاهر شود. توربودیزل V6 نیز کاندیدای احتمالی برای بازارهای دیگر است.

 همچنین گفته می‌شود که فورد در حال کار بر روی یک Ranger Raptor R با موتور V8 است.

منبع : Motor1

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *