۰

اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد

بتای عمومی iOS 15.4

بتای عمومی iOS 15.4

در اوایل این هفته، اپل iOS 15.3 و iPadOS 15.3 را برای دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی شده ارسال کرد، و می دانید این به چه معناست؟ زمان برای یک بتا جدید است ، چرا که چرخه توسعه هرگز متوقف نمی شود. این شرکت فقط دیروز iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و امروز این بیلدها برای افرادی که بخشی از برنامه بتا اپل هستند در دسترس هستند.

این نسخه آتی iOS اپل در نهایت Face ID را زمانی که ماسک روی صورت دارید فعال می کند. علاوه بر این، برخی از عملکردهای جدید برای عینکی ها وجود دارد، اگرچه لازم است آن را با هر عینکی که به طور مرتب استفاده می‌کنید، تنظیم کنید. گفته می شود، Face ID با ماسک از عینک آفتابی پشتیبانی نمی کند.

بتای عمومی iOS 15.4

بتای عمومی iOS 15.4

تا پیش از این، زمانی که ماسک می‌زنید، از Face ID پشتیبانی می‌شد، اما لازم بود اپل واچ را به همان گوشی متصل کنید. از iOS 15.4 به بعد، دیگر لازم نیست.

iPadOS 15.4 با Universal Control عرضه می‌شود که به چندین مک و آیپد اجازه می‌دهد با یک مکان‌نما و صفحه کلید کنترل شوند (به شرطی که آن مک‌ها روی macOS Monterey 12.3 باشند).

نسخه‌های بتا همچنین دارای ایموجی‌های جدید، ویجت Apple Card، گزینه‌ای برای کنترل روشنایی صفحه‌کلید از طریق Control Center در iPad، تنظیم دامنه ایمیل سفارشی روی دستگاه و دسترسی آسان‌تر به SharePlay هستند.

اگر می‌خواهید این نسخه‌های بتا عمومی را برای امتحان کنید، باید دستگاه خود را در سایت اپل در اینجا ثبت کنید. پس از آن، سیستم عامل جدید را به صورت یک به روزرسانی دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *