۰

معرفی بهترین ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

تازه بازی God of War را روی کامپیوتر شخصی شروع کرده اید؟ با استفاده از ماد ها بازی را بسیار بهتر کنید! در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر را معرفی کنیم.

اگرچه God of War در حال حاضر یک بازی hack n’ slash فوق‌العاده است که با مبارزات و شخصیت‌های معروف آن کامل شده است، اما همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد.

از زمان عرضه بازی های انحصاری پلی استیشن به کامپیوتر های شخصی، سونی دریچه هایی را برای ماد ساز ها باز کرده است تا در فایل های God of War غوطه ور شوند و شروع به ایجاد برخی تغییرات بزرگ کنند.

در ادامه با بعضی از بهترین ماد های ساخته شده برای این بازی با ما همراه باشید . شما می توانید با زدن روی نام هر ماد وارد صفحه دانلود آن بشوید و آن را دریافت کنید.

فایل ذخیره NG+ را وارد کنید

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : God of War NG Plus Save File

اگر مدتی است که مشتاق بازی God of War بر روی کامپیوتر شخصی بوده اید، به احتمال زیاد قبلا بخشی از بازی را تجربه کرده اید، چه بخشی از داستان باشد یا چه گیم پلی.

همچنین شانس خوبی وجود دارد که بخواهید همه چیزهایی را که بازی ارائه می دهد در اولین تجربه خود مشاهده کنید، که تنها با استفاده از یک ذخیره مود شده مانند فایل ذخیره سازی God of War NG Plus Enzonahuy امکان پذیر است.

این مد یک فایل ذخیره شده از نسخه PS4 که تقریبا همه چیز در آن ۱۰۰ درصد شده است را به شما ارائه می دهد.

سپر کریتوس را پنهان کنید

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : Invisible Shield

دیدن اینکه Ghost of Sparta سپر جنگی را همه جا با خود حمل می کند می تواند برای طرفداران دیرینه ای که از همان ابتدا همراه این سری بوده اند،خسته کننده باشد.

با مد Invisible Shield، می‌توانید روزهای شکوه کریتوس را با حذف آیتم‌های دفاعی او، حداقل از نظر بصری، دوباره به تصویر بکشید.

البته، سپر همچنان در سطح گیم‌پلی کار می‌کند، فقط اکنون لازم نیست در حالی که دشمنان را با Leviathan Axe یا Blades of Chaos قابل اعتماد کریتوس از بین می‌برید، به آن نگاه کنید.

زره کریتوس را مخفی کنید

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : Clean Invisible Armor and Wrist Armor

اگر حذف سپر کریتوس کافی نبود، بازیکنان می‌توانند با حذف کردن تمام زره‌های جدیدش در God of War 2018، همه چیز را یک قدم جلوتر ببرند.

ماد Clean Invisible Armor and Wrist Armor که توسط VVVvisalVVV ایجاد شده است، به دنبال این است که جنگجوی قدرتمند را از ارتقاهای جدید Midgard خود خلاص کند و فقط موارد ضروری را حفظ کند.

کریتوس، دارای یک شلوار، یک کمربند و مچ بند است . نیمه بالایی بدن او کاملاً در معرض دید قرار گرفته است و به شما این امکان را می دهد تا خالکوبی نمادین اسپارت او را بیشتر ببینید.

کم کردن مه در بازی

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : Less Fog and No Fog

چه برای اجرای بهتر و چه برای اهداف هنری، God of War تمایل دارد با مه جوی خود در مناطق خاصی مانند قلمرو Alfheim فضای زیبا تری را فراهم کند.

اگر خیلی مراقب نباشید، این می تواند تشخیص بخش هایی از مناظر و اشیاء را برای بازیکن مانند صندوق ها و آرتیفکت ها را دشوار کند.

اگر این موردی است که شما را نگران می‌کند، می‌توانید حالت مه کمتر و بدون مه Poponos را نصب کنید، که وظیفه کاهش یا پاک کردن کامل مه درون بازی God of War است.

افزایش عملکرد در کارت های گرافیک AMD

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : Vulkan Launcher

سونی در حصول اطمینان از بهینه‌سازی پورت‌های رایانه شخصی خود در هنگام عرضه ، تمام تلاش خود را کرده است تا به بهترین شکل ممکن بر روی تمام دستگاه ها اجرا شود.

اگر در کارت های گرافیک AMD برای بازی مشکل دارید، این مد برای شما مناسب است.

با فایل DLL اصلاح‌شده Vulkan Launcher Instanity، می‌توانید God of War را بر روی Vulkan API اجرا کنید و به نوبه خود، عملکرد را در بیشتر کارت گراقیک های AMD حدود ۱۰ FPS افزایش دهید.

وضوح تصویر شارپ تر

ماد های بازی God Of War روی کامپیوتر

نام ماد : No TAA No DOF

به لطف مجموعه ای از به روزرسانی های گرافیکی برای پورت رایانه شخصی، God of War موفق می شود مانند زمانی که سال ها پیش برای اولین بار در PS4 عرضه شد، خیره کننده به نظر برسد.

با این حال، هنوز دارای برخی از فرآیندهای گرافیکی بحث برانگیز است، یعنی TAA یا Temporal Antialiasing، که تمایل به صاف کردن لبه‌های ناهموار به قیمت تار نشان دادن اجسام دارد.

بنابراین، بازیکنانی که بازی را با وضوح بالاتر از ۱۰۸۰p اجرا می‌کنند، ممکن است بخواهند حالت No TAA No DOF Poponos را نصب کنند تا جلوه‌های آن را به همراه عمق میدان حذف کنند تا تصاویری واضح‌تر داشته باشند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *