۰

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan | گابی

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

شخصیت گابی در فصل چهارم حمله به تایتان با چیزی که در اوایل فصل از او دیدیم که باعث محبوبیت او شده بود ، کاملا متفاوت است و اکنون او با اقداماتی که انجام داده است به یکی از منفور ترین کاراکتر های این سری در نزد طرفداران آن به حساب می آید.

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

گابی که در قسمت اول فصل چهارم حمله به تایتان معرفی شد، یکی از کاندیداهای جوان جنگجوی مارلیان است که برای شانسی برای به ارث بردن تایتان زره پوش رقابت می کند. کاراکتر او ترکیبی از اعتماد به نفس بسیار بالا، قهرمانی های درجه یک، و باور تزلزل ناپذیر گابی که ساکنان جزیره پارادیس همگی “شیطان” هستند،است و این ویژگی ها بود که توانست شخصیت و کاراکتر او را بسیار درخشان کند و بین طرفداران این سری محبوب شود.

اما او کاری که را انجام داد که خشم و نفرت طرفداران این سری را برانگیخت و آن کار به قتل رساندن ساشا بود که به طور بسیار ناراحت کننده و مظلومی کشته شد و همین عمر باعث شد که گابی به یکی از منفور ترین کاراکتر های Attack On Titan تبدیل شود.

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

از زمان قتل ساشا، برای گابی کل فصل ۴ Attack on Titan طول کشید تا بفهمد چقدر اشتباه کرده است . تمام اتفاقات از جمله ملاقات با خانواده مهربان ساشا، فهمیدن اینکه الدیانی های جزیره پارادیس واقعا شیطان نیستند، اذعان به اینکه مارلیایی ها مغز او را شست و شو داده اند و غیره.

بعد از آن اتفاق تلخ ، زمان زیادی طول کشید که طرفداران کمی این اتفاق را فراموش کنند و آتش خشم خود را از این کاراکتر کم کنند و تمام اینها با انتشار اپیزود ( دو برادر ) نقش بر آب شد. چرا که در این قسمت گابی به وسیله یک سلاح تایتان کش گلوله ای را شلیک می کند که این گلوله دقیقا به گردن ارن ییگر برخورد می کند و سر او را از تنش جدا می کند! هنگامی که ارن در حال دویدن به سمت برادرش زیک بود تا بتواند با بدن او تماس برقرار کند ، ناگهان این اتفاق وحشتناک رخ داد و بار دیگر نفرت و خشم طرفداران نسبت به این کاراکتر بیشتر شد.

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

انصافاً، کشتن ارن ییگر توسط گابی بدون شک کمترین جنایت اوست. سرپیچی از دستورات و شلیک یک گلوله غافلگیرکننده به سوی سپاه بررسی در حال عقب نشینی از لیبریو یک چیز است، اما گابی اکنون بخشی از یک مقاومت بزرگتر در برابر برادران ییگر است. ارن چند سانتی متر دورتر از شروع رویدادی است که به طور بالقوه می تواند تمام بشریت را از بین ببرد، بنابراین صرف نظر از اعتقادات، همسویی یا عادت او به آزاردهنده بودن فوق العاده، گابی کاملاً موجه است که به ارن ییگر شلیک کند تا مانع از کشتن میلیون ها نفر شود. از سوی دیگر، قتل ساشا یک اقدام انتقام جویانه و نادرست کودکانه بود که کسی را نجات نداد.

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

منفور ترین کاراکتر Attack On Titan

با وجود تغییر شخصیت ارن به سمت شرارت، او همچنان بین مخاطبان حمله به تایتان بسیار محبوب است و حمایت میکاسا، آرمین و سایر وفاداران سپاه را همراه با خود دارد. همچنین بینندگان در حالی که او را به سمت زیک می‌رفت تشویق می‌کردند که لبخندشان با دیدن گابی در دوردست که یک تفنگ عظیم و بی معنی در دست داشت فرو ریخت.

گابی براون ممکن است خشم افسارگسیخته را در میان بسیاری از طرفداران Attack on Titan برانگیزد، اما این نقطه ضعف شخصیت اوست. این جوان به‌عنوان یک آدم بی‌صبر شناخته می شود که همه چیز را بدتر می‌کند، اما به آرامی حقیقت را در ملاقات با افرادی که آموزش دیده اند کشف می‌کند. با کشتن و جدا کردن سر ارن از بدنش، گابی باعث ناراحتی بسیاری از تماشاگران حمله به تایتان می شد، اما رشد شخصیت او برای همه واضح است. با شلیک به ساشا، گابی می خواست خود را ثابت کند و به “شیاطین الدیانی” ضربه بزند. با تیراندازی به ارن، او فقط می خواهد از افرادی که دوستشان دارد محافظت کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *