۰

BMW سری ۴ و سری ۸ در سال ۲۰۲۶ به سری ۶ ادغام می شوند

BMW سری ۴ و سری ۸ در سال ۲۰۲۶ به سری ۶ ادغام می شوند

تقاضا برای خودروهای کوپه و کانورتیبل در سال های اخیر کاهش یافته است زیرا به نظر می رسد مردم درحال دورشدن از خودروهای کمتر کاربردی هستند. مرسدس نیز تصمیم گرفت نه تنها کوپه و کانورتیبل کلاس S، بلکه AMG GT رودستر و SLC را نیز از بین ببرد. علاوه بر این، عموماً اعتقاد بر این است که نسخه‌های دو در کلاس C و E ادغام می‌شوند تا به یک خط مدل واحد تبدیل شوند .

BMW سری 4

اگر بخواهیم به شایعه جدیدی از مجله استرالیایی WhichCar تکیه کنیم، ممکن است BMW همین مسیر را طی کند. روزنامه نگاران ادعا می کنند که سری ۴ کوپه و کانورتیبل و سری ۸ کوپه و کانورتیبل برای دیدن نسل دیگری زنده نخواهند بود. در عوض، ظاهراً این دو خانواده از سال ۲۰۲۶ به سری ۶ تبدیل خواهند شد.

این موضوع کاملاً قابل درک است، اما سری ۶ هنوز هم وجود دارد زیرا BMW همچنان به فروش گرن توریسمو با شکل عجیب در برخی بازارها به عنوان جایگزینی برای سری ۵ تورینگ ادامه می دهد. احتمالا بحث اصلی فقط زمان است تا  زمان از کار انداختن GT فرا برسد و تقریباً در چهار سال آینده، مجموعه سری ۶ می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد.

BMW سری 4

در حالی که هیچ صحبتی در مورد سری ۴ گرن کوپه وجود ندارد، WhatCar چیز جالبی در مورد برادر بزرگتر خود یعنی سری ۸ گرن کوپه می گوید. ظاهراً ( ۸er ) چهار در به عضوی از خانواده سری ۷ تبدیل خواهد شد که احتمالاً جایگزینی زیباتر برای سدان سنتی است. در مورد اینکه آیا ۴ GC زنده می ماند یا خیر، در حال حاضر مشخص نیست، اما اگرBMW فقط i4 الکتریکی را حفظ کند، خیلی تعجب نخواهیم کرد.

احیای سری ۶ منطقی است زیرا این نام برای برند باواریایی معنای تاریخی مهمی دارد. برخی از افراد BMW را به خاطر ارتقای خودروها به خانواده سری ۸ و حفظ تنها GT کمتر مطلوب با نشان ۶er مورد انتقاد قرار داده اند. با این حال، هیچ چیزی هنوز کاملا مشخص نیست و بابد منتظر اخبار جدیدتر باشیم.

منبع : Motor1

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *