۰

فیلم Spider-Man: No Way Home دوباره به صدر جدول باکس آفیس آمریکا رسید

فیلم Spider-Man: No Way Home

پس از از دست دادن رتبه اول در آخر هفته گذشته به Scream، پایان دادن به اکران چند هفته ای خود به عنوان شماره ۱ باکس آفیس ایالات متحده،فیلم Spider-Man: No Way Home تاج و تخت را دوباره پس گرفت. در ششمین آخر هفته اکران خود در سینماها، No Way Home 14.1 میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی به دست آورد و Scream (12.4 میلیون دلار) را برای رتبه اول شکست داد.

No Way Home اکنون تنها در ایالات متحده به فروش چشمگیر ۷۲۱.۵ میلیون دلار رسیده است، در حالی که Scream پس از این آخر هفته از ۵۰ میلیون دلار عبور کرد و از اوایل ژانویه به ۵۱.۳ میلیون دلار رسید.

با نگاهی به عملکرد آخر هفته دوم در ایالات متحده، Scream جدید در رتبه سوم این سری قرار دارد و پس از Scream 3 (16.3 میلیون دلار) و Scream 2 (13.9 میلیون دلار) قرار دارد. کاهش ۵۹ درصدی فروش بلیت از آخر هفته ۱ تا آخر هفته ۲ بهتر از کاهش ۶۱ درصدی Scream 4 در هفته دوم در ایالات متحده در سال ۲۰۱۱ بود. همه اعداد ذکر شده در این مقاله از گزارش Deadline آمده است.

فیلم Spider-Man: No Way Home

No Way Home به ۴۰ میلیون دلار دیگر در ایالات متحده نیاز دارد تا از آواتار (۷۶۰.۵ میلیون دلار) برای سومین باکس آفیس برتر ایالات متحده پیشی بگیرد. دو فیلم برتر عبارتند از Avengers: Endgame (858.4 میلیون دلار) و Star Wars: The Force Awakens (936.6 میلیون دلار).

با نگاهی جهانی، No Way Home اکنون ۱.۶۹ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته است و ششمین فیلم پرفروش تاریخ است. این آخر هفته از شیر شاه (۱.۶۶ میلیارد دلار) و Jurassic World (1.67 میلیارد دلار) گذشت.

با وجود موفقیت بزرگ این فیلم اسپایدرمن، هیچ فیلم دیگری از مرد عنکبوتی معرفی نشده است. سه گانه جدیدی با تام هالند شایعه شده است، اما هیچ قراردادی امضا نشده است و چیز مطمئنی نیست. هالند گفته است که قصد دارد برای مدتی از بازیگری کناره گیری کند.

هالند با سونی به تجارت ادامه می دهد، زیرا در فیلم Uncharted در نقش Nathan Drake در کنار مارک والبرگ در نقش سالی دیده می شود. این فیلم در ۱۸ فوریه اکران می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *