۰

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction برای تازه کاران

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction می تواند یک بازی سخت باشد. در حالی که انجام دادن مراحل آن به صورت انفرادی می تواند بسیار سخت باشد، بازی کردن به عنوان یک تیم نیز همیشه آسان تر نیست.در این راهنما نکات مبتدی بازی Rainbow Six Extraction را به شما می آموزیم تا بتوانید بسیار راحت تر و آسان تر مراحل را پست سر بگذارید.

بازی به صورت انفرادی

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

دوست دارید مانند یک گرگ تنها بودن عمل کنید؟! خب، Rainbow Six Extraction این امکان را به شما داده است. تمام ماموریت های بازی را می توان به تنهایی انجام داد. این امکان تا حدودی به این دلیل است که درجه سختی پایه بازی به اندازه قدرت و نفرات تیم شما تغییر می کند. البته این بدان معنا نیست که انجام ماموریت ها توسط خودتان آسان خواهد بود. هرچند شدنی است فقط مطمئن شوید که در مواقع اضطراری یک آیتم self-revive را همراه خود داشته باشید.

مقایسه Loadout ها

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

قبل از پا گذاشتن به یک نقشه، مطمئن شوید که Loadout های هم تیمی خود را بررسی کنید. هدف این است که تعادل خوبی بین آیتم های حمایتی، تهاجمی و دفاعی داشته باشید. اگرچه حمل نارنجک‌های دودی برای همه ضرری ندارد ، این نارنجک‌ها برای خارج کردن شما از موقعیت‌های خطرناک یا برای کشتن مخفیانه عالی هستند، همچنین ممکن است حمل کردن یک نارنجک چسبنده برای به دام انداختن یا آهسته کردن Archæan مفیدتر باشد.

اسکنرهایی که به مکان یابی دشمنان و افراد VIP کمک می کنند، مهمات انفجاری که می توانند یک مسیر را کاملا پاکسزی کنند، مهمات اضافی و داشتن اقلام مختلف بسیار خوب است. و اصلا نگران آوردن این همه آیتم با خود نباشید. هر اپراتور دارای یک مهارت منحصر به فرد است که جدا از آیتم هایی است که حمل می کند. اگر از یک شخصیت حمایتی مانند Doc یا Rook استفاده می کنید، می توانید از ایتم هایی مانند زره استفاده کنید.

مخفیانه عمل کنید

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

در بازی Extraction ، مرگ به سرعت اتفاق می افتد. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که هنگام تلاش برای تکمیل یک هدف، گروهی از Archæan ها را هشیار کنید. در عوض، از مهارت‌ها و دستگاه‌های تشخیص موجودات زنده برای شناسایی دقیق دشمنان استفاده کنید. تا حد امکان مخفیانه و آرام راه بروید. به محض هشیار شدن دشمنان، لانه های آنها را خراب کنید. حداقل یک سلاح بی صدا با خود ببرید. و با گروهی از Archæan به تنهایی درگیر نشوید(مگر اینکه انفرادی بازی کنید).

نقاط ضعف را هدف بگیرید

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

هنگامی که آرکئن ها کشته می شوند، ماده ای به نام Sprawl آزاد می کنند. این ماده چسبنده سرعت شما را کاهش می دهد و حمله دشمنان به شما را آسان تر می کند. یکی از راه‌های جلوگیری از این اتفاق، کشتن مخفیانه Archæan ها است. راه دیگر این است که نقاط ضعف آنها را هدف بگیرید.

اکثر آرکئن هایی که با آنها روبرو خواهید شد نقاط ضعف درخشانی دارند که در جایی روی بدنشان قرار دارد. تیراندازی به این نقطه نه تنها آنها را سریعتر از حد معمول می کشد، بلکه مانع از نشت Sprawl پس از کشته شدن آنها بر روی زمین می شود.
مواقعی وجود دارد که نمی خواهید به نقطه ضعف یک Archæan ضربه بزنید. به عنوان مثال، شما نمی خواهید به نقطه ضعف Bloater یا Breacher زمانی که در نزدیکی شما یا هم تیمی هایتان هستند شلیک کنید. انجام این کار باعث می شود آنها به جست و جو بپردازند و هر کسی که در نزدیکی آنها ایستاده باشد زخمی صدمه ببیند. بهتر است به پاها و بازوها شلیک کنید. آنها می میرند، اما چون منفجر نشده اند، هیچ گونه Sprawl را منتشر نمی کنند.

Sprawl ها را نابود کنید

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

در برخی مواقع، اکثر بازیکنان به طور تصادفی گروهی از آرکئن ها را هشیار می کنند. آنها برای نابود کردن گروه شما از همه طرف به سمت شما می آیند. در این لحظات، تمرکز بر نقاط ضعف آنها ممکن است دشوار باشد.

خوشبختانه پس از برخورد به Sprawl  ها امکان نابودی آنها وجود دارد. این کار را می توان با استفاده از سلاح سرد یا با شلیک گلوله انجام داد. پس از نابودی این ماده چسبنده به هوای رقیق تبخیر می شود و اجازه می دهد بتوان دوباره معمولی از کنار آن عبور کرد.

تیم خود را حمایت کنید

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

حتما از هم تیمی های خود حمایت کنید. مهمات را به اشتراک بگذارید، به آنها کمک کنید و در هنگام تکمیل یک هدف از آنها محافظت کنید. در اصل، مراقب پشت آنها باشید. بازی با یک تیم با بازی انفرادی متفاوت است. اگر یک یا دو نفر از شما روی زمین بیوفتند، دشمنان کم نمی‌شوند و همچنان به حملات خود ادامه می دهند و کار برای باقی تیم سخت تر می شود.
اگر کسی از افراد تیم داون شد، تمام تلاش خود را بکنید تا او را به مکان خخروج ببرید. این امر از “از دست دادن” یک Operative و فعال کردن یک ماموریت نجات جلوگیری می کند.

لول خود را ارتقا دهید

راهنمای بازی Rainbow Six Extraction

برای باز کردن قفل نقشه‌ها و اپراتورهای Extraction، باید لول خود را بالا ببرید. امتیازات با انجام ماموریت ها و مطالعات، کشتن دشمنان و کمک به هم تیمی ها به دست می آید. اگرچه این لزوما برای ارتقاء لول کافی نیست.

پیشرفت Rainbow Six Extraction تجمعی است. شما باید چندین اپراتور را ارتقا دهید و همه مطالعات مربوط به منطقه را انجام دهید تا زودتر قفل آیتم ها را باز کنید. شما همچنین می می توانید اپراتورهای مختلف را ارتقا دهید تا فهرست خود را قوی تر کنید. اگر یکی از آنها تبدیل به MIA  ( شکست در یک ماموریت و گرفتار شدن در دستان موجودات ) شود،تکیه کردن به اپراتورهای ضعیف تر برای نجات آنها کار بسیار سختی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *