۰

تولید فیلم Black Panther 2 دوباره به دلیل شیوع کرونا متوقف شد

فیلم Black Panther 2

Black Panther: Wakanda Forever همچنان با مشکلاتی برای تولید مواجه است. شیوع COVID-19 در صحنه فیلمبرداری باعث توقف دیگری در تولید دنباله فیلم Black Panther 2 شده است.

طبق گزارش THR یک نوع جدید COVID در سراسر کشور در حال گسترش است. از جمله تولیداتی که تحت تاثیر قرار گرفته است، Black Panther 2 است که پس از بازگشت لتیتیا رایت به مجموعه پس از یک تصادف بدلکاری، تولید را از سر گرفت.

بر اساس این گزارش، تست کووید چند بازیگر و خدمه از جمله لوپیتا نیونگو که در قسمت دوم نقش ناکیا را بازی می کند، مثبت بوده است.

فیلم Black Panther 2

این پروژه مارول تنها یکی از چندین محصول هالیوودی است که تحت تأثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا پس از تعطیلات قرار گرفته است. اخیراً گزارش شد که تولید Star Trek: Picard پس از مثبت شدن آزمایش ۵۰ نفر متوقف شد.

این یک ضربه دیگر نیز به روند ساخت Black Panther وارد شده است. به دلیل یک تصادف بدلکاری سر صحنه بود که باعث شد لتیتیا رایت، بازیگر نقش خواهر کوچک‌تر T’Challa شوری، دچار شکستگی و ضربه مغزی شود.

تیم سازنده Black Panther 2 به فیلمبرداری تمام صحنه‌های باقی‌مانده که نیازی به Wright نداشت، ادامه دادند، اما زمانی که او به سر صحنه فیلم‌برداری بازگشت، تولید را متوقف کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *