۰

فیلم Scream توانست تا به الان در باکس آفیس ۳۰.۶ میلیون دلار به دست بیاورد

فیلم Scream

برای اولین بار از زمانی که Spider-Man: No Way Home در اواسط دسامبر اکران شد، دیگر بزرگترین فیلم باکس آفیس در ایالات متحده نیست. فیلم Scream جدید پارامونت، اولین محصول جدید این سری پس از Scream 4 در سال ۲۰۱۱، پیش‌بینی می‌شود که ۳۰.۶ میلیون دلار در تعطیلات آخر هفته چهار روزه به دست بیاورد و Spider-Man: No Way Home (26 میلیون دلار پیش‌بینی شده) را پشت سر بگذارد.

Variety که این اعداد را به دست آورد، گفت: ۳۰.۶ میلیون دلار Scream در ایالات متحده یک “نتیجه دیدنی” است با توجه به اینکه Scream با بودجه ۲۵ میلیون دلاری تولید شده است.

فیلم Scream

رئیس پارامونت، کریس آرونسون، گفت، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت، کارگردانان Scream، این فرنچایز را دوباره برای طرفداران قبلی تقویت کردند و آن را به نسل جدید طرفداران معرفی کردند. آرونسون افزود: ما شنیده ایم که مردم بیش از یک بار فیلم را دیده اند یا قصد دارند چندین بار آن را ببینند.

در مورد No Way Home، این فیلم در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده کسب کرده است تا به عنوان یکی از موفق ترین فیلم های تجاری در تاریخ ایالات متحده شناخته شود. همچنین در ۱۰ باکس آفیس برتر جهانی قرار دارد.

فیلم Scream جدید ستارگان Neve Campbell، Courteney Cox و David Arquette را باز می گرداند و این اولین محصول جدید در این سری از زمان Scream 4 در سال ۲۰۱۱ است.

کریس هاینر درباره این فیلم نوشت : “قتل ها وحشیانه باقی می مانند، و گاهی بیشتر از فیلم های قبلی، طنز خودارجاعی و طعنه آمیز باقی می ماند، و تنش هرگز از دقایق ابتدایی و تا اوج خشونت آمیز کاهش نمی یابد. “

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *