۰

دلیل حضور نداشتن آدام سندلر و کوین جیمز در انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania وارد پرایم ویدیو شد، اما این کار را بدون صداگذاری آدام سندلر و کوین جیمز، دو بازیگر کمدی که به ترتیب نقش دراکولا و فرانکنشتاین را از اولین قسمت تا به الان بازی کردند، انجام داده است.

همانطور که توسط Decider گزارش شده است، سندلر در هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا توسط برایان هال و جیمز توسط براد آبرل جایگزین شدند. این زوج در هر سه فیلم قبلی هتل ترانسیلوانیا حضور داشتند و هیچ سخنی رسمی مبنی بر اینکه چرا آنها بخشی از این قسمت نهایی نبودند، وجود نداشت.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

در حالی که سونی، سندلر یا جیمز هنوز هیچ بیانیه‌ای در این مورد نداده‌اند، درک درایمون و جنیفر کلوسکا، کارگردانان Transformania تا حدودی در مورد اینکه چرا تغییر صداپیشگان واقعاً با داستانی که می‌خواستند بسازند مطابقت دارد، به اشتراک گذاشتند. همچنین لازم به ذکر است که درایمون و کلوسکا مسئولیت Genndy Tartakovsky، کارگردانی که سه فیلم اول را ساخته بود ، را بر عهده گرفته‌اند.

درایمون به ScreenRant گفت: «این واقعیت که او به یک انسان تبدیل می‌شود فرصت خوبی برای انجام کارها کمی متفاوت بود. او می‌تواند کمی متفاوت از آنچه در فیلم‌های قبلی بود بود باشد. بنابراین، این قسمت بهترین فرصت برای حضور یک فرد جدید به آن بود.»

کلوسکا افزود: «ما با طراحی شروع کردیم و به فکر این افتادیم که چگونه می‌توانیم آن شخصیت را تا حد ممکن متفاوت کنیم. او قرار نیست شبیه به قسمت های قبلی باشد.احساس می‌کردم که این یک فرصت عالی برای تغییرات است.»

در حالی که این جملات ممکن است پاسخگوی عدم حضور سندلر و جیمز در Transformania باشد، اما لزوماً دلیل بازگشت کسانی مانند اندی سمبرگ برای صداپیشگی جاناتان نیست که پس از انسان شدن به یک هیولا تبدیل می‌شود.

کسانی هم هستند که معتقدند سندلر و جیمز به دلیل قراردادهای مداومشان با نتفلیکس بازنگشتند. در سال ۲۰۲۰، سندلر برای ساخت چهار فیلم دیگر برای نتفلیکس قرارداد امضا کرد، در حالی که جیمز نیز اخیراً با این شرکت قرارداد امضا کرده است.

سندلر در سال ۲۰۱۴ قرارداد اصلی خود را با نتفلیکس امضا کرد و پس از فیلم دوم دیگر تهیه کننده اجرایی فیلم های هتل ترانسیلوانیا نبود.

در حالی که ممکن است هرگز حقیقت را ندانیم که چرا این دو برای هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بازنگشتند، این سری انیمیشن به پایان رسیده‌اند و به نظر می‌رسد که همه بدون توجه به یکدیگر راه‌های جداگانه خود را خواهند رفت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *