۰

تمام مدل های گوشی آیفون ۱۴ دارای صفحه نمایش ۱۲۰Hz و ۶GB رم خواهند بود

گوشی آیفون ۱۴

انتظار می رود خانواده آیفون ۱۴ اپل در پاییز عرضه شود و از چهار مدل تشکیل شود: آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس. مدل «مینی» پس از فروش ناامیدکننده آیفون ۱۳ مینی متوقف خواهد شد.

بر اساس یادداشت تحقیقاتی جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، امسال اپل مدل‌های آیفون پرو و غیرپرو خود را بسیار شبیه‌تر از قبل خواهد کرد که این موضوع در مورد صفحه‌نمایش و میزان حافظه استفاده‌شده در آنها صدق می کند.

آیفون 14

در واقع، گفته می شود که هر چهار مدل این سری دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز هستند، نه فقط دو دستگاه Pro (که در حال حاضر در نسل آیفون ۱۳ به این صورت است). نه تنها این، بلکه هر چهار مدل آیفون ۱۴ نیز دقیقاً همان مقدار رم ۶ گیگابایت دارند. این نیز برخلاف وضعیت فعلی است، جایی که آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ عادی دارای ۴ گیگابایت حافظه هستند، در حالی که نسخه های پرو و پرو مکس دارای ۶ گیگابایت حافظه هستند.

پیش از این، Pu گفته بود که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس آن را تا ۸ گیگابایت افزایش می دهند، اما ظاهراً دیگر این اتفاق نمی افتد. یک بررسی کامل در این موضع نشان داد که این کار از نظر اقتصادی خیلی بصرفه نخواهد بود و باعث جلوگیری از انجام آن شد.

آیفون 14

از آنجایی که این ویژگی‌ها بین مدل‌های ارزان‌تر غیر پرو و پرو گران‌تر، یکسان هستند، باید دید که اپل چه چیزهای دیگری را می‌تواند در نسخه های پرو قرار دهد تا آن‌ها را متمایز کند و قیمت آن را به راحتی بالا ببرد. ما مطمئن هستیم که دوربین‌ها همچنان یکی از این حوزه‌های تمایز خواهند بود ، اما تا کنون نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش و مقدار RAM همینطور بوده است.

Pu می‌گوید نسخه های پرو از ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود (در حالی که ظاهراً نسخه‌های غیر پرو از ۶۴ گیگابایت شروع می‌شوند)، و مدل‌های Pro نیز با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

هنوز خیلی زود است تا درباره شایعات این سری گوشی ها صحبت کنیم، بنابراین هیچ یک از این موارد را بدیهی نگیرید. زمان زیادی برای شایعات دیگر برای تأیید یا به چالش کشیدن این اظهارات وجود دارد.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *