۰

تاریخ رایگان شدن بازی PUBG: Battlegrounds برای کنسول ها و کامپیوتر های شخصی

بازی PUBG: Battlegrounds

بازی PUBG: Battlegrounds که قبلا به عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds شناخته می شد، بالاخره در عرض یک روز به صورت رایگان عرضه می شود. این انتقال در همه پلتفرم‌ها (اما نه PUBG: Mobile)، از جمله رایانه شخصی و کنسول اعمال می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که کسانی که بازی را قبلا خریداری کرده‌اند،به حال خود رها خواهند شد، و همچنان گزینه‌های پولی برای کسانی که به دنبال پشتیبانی بیشتر از آن و دریافت چیزهای اضافی هستند، وجود خواهد داشت.

بازی PUBG: Battlegrounds

بازی PUBG: Battlegrounds چه زمانی رایگان می شود؟

بازی PUBG: Battlegrounds به طور رسمی در تاریخ ۱۲ ژانویه به صورت رایگان عرضه می شود، اما زمان دقیق وقوع این بازی بسته به پلتفرم شما متفاوت است.

کامپیوتر های شخصی : ۱۱ ژانویه ، ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران

کنسول ها : ۱۲ ژانویه ، ساعت ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت ایران

از آنجایی که سرورها قبل از انتقال رایگان به بازی در حال تعمیر و نگهداری هستند، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. اگر سرورها مشکل دارند یا دقیقاً در آن زمان فعال نیستند، ممکن است لازم باشد بعداً دوباره بررسی کنید.

جوایز PUBG: Battlegrounds

چند مجموعه مختلف از جوایز وجود دارد که می‌توانید در PUBG: Battlegrounds دریافت کنید، که برخی از آنها باید قبل از تبدیل شدن به بازی رایگان، یک بازیکن پولی بوده باشید. آیدی Krafton خود را پیوند دهید و تا ۱۱ ژانویه پیش ثبت نام کنید تا یک کوله پشتی Highside Slick، Highslide Slick Top و دو کوپن اسلات از پیش تعیین شده دریافت کنید.

بازی PUBG: Battlegrounds

اگر سه دوست خود را برای پیش‌ثبت‌نام بازی پابجی بتلگراندز تا ۱۱ ژانویه دعوت کنید، همگی یک کلاه ایمنی Highside Slick و Iron G-Coin Box دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، شانس دریافت پاداش های بیشتر را دریافت خواهید کرد:

بازی PUBG: Battlegrounds

PS5 (دو برنده)
Xbox Series X (سه برنده)
لپ تاپ Alienware x15 (10 برنده)
Razer Kraken V3 HyperSense (15 برنده)
۱۰۰۰۰ جی سکه (۱۰۰ برنده)

برای کسانی که قبلا نسخه پولی بازی پابجی بتلگراندز را بازی کرده‌اند، جوایز زیر و همچنین عضویت رایگان Battlegrounds Plus را دریافت خواهید کرد.

  • ست اسکین کاستوم
  • Shackle and Shanks Legacy – Pan
  • پلاک  Battle-hardened Legacy

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *