۰

فکت های جالب انیمه حمله به تایتان Attack On Titan – قسمت دوم

فکت های جالب انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

فکت های جالب انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

در این مقاله قصد داریم تا قسمت دوم فکت های جالب انیمه حمله به تایتان Attack On Titan را برای شما قرار بدهیم تا با جزئیات بیشتری از این مجموعه محبوب و شاهکار آشنا شوید .

همچنین می توانید با کلیک روی لینک زیر ، قسمت اول این مقاله را مطالعه کنید :

شهر اصلی در سریال از یک مکان واقعی الهام گرفته شده است

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

طبق داستان Attack On Titan، آخرین  بازمانده های انسان ها در داخل شهری زندگی می کند که توسط دیوارهای عظیمی که در برابر تایتان ها ساخته شده محافظت می شود. این سه دیوار ماریا، رز و شینا نام دارند. دیوار ماریا در نهایت توسط تایتان عظیم و حتی رز دیوار دوم نیز شکسته می شود. اما انسان ها در بار دوم که تایتان ها نفوذ کردند خوش شانس بودند. ارن به سپاه بررسی ملحق شده بود و برای اولین بار به یک تایتان تبدیل شده بود و سوراخ ایجاد شده در دیوار را دوباره می بندند.

نکته جالب در مورد این شهر این است که در واقع بر اساس مکانی واقعی در آلمان است. این شهر نوردلینگن است و هزاران سال است که وجود داشته است. بسیار شبیه به انیمه، یکی از سه شهری است که اطراف خود دیوار دارد. حتی ما می توانیم الهامات سبک گوتیک را در شهرهای Attack On Titan به تصویر بکشیم.

شخصیت ها بر اساس افسانه های نورس ساخته شده اند

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

این مجموعه به نظر می رسد که در آلمان می گذرد و از یک خالق ژاپنی می آید، اما داستان بسیار نمایانگر افسانه های نورس است و از یک فرهنگ وایکینگی آمده است، گفته می شود که غول هایی هستند که در دریایی از شعله ها و سرزمین یخی زندگی می کنند و خدایان برای محافظت از خود در برابر این غول ها دیوارهایی ساخته بودند. و راگناروک، مانند آخرالزمان، اتفاق می افتد. این غول ها برای کشتن خدایان از این دیوارها عبور می کنند. لحظه ای بود که آرمین از دریای شعله ها و سرزمین یخی صحبت کرد و تقریباً وضعیت آنها را با Norse Legends مقایسه می کند.

برخی از شخصیت ها از Watchmen الهام گرفته شده اند

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

شاید بدانید که Watchmen آلن مور تا چه اندازه الهام بخش تعدادی از رمان های گرافیکی بوده است، و همین امر در مورد Attack On Titan نیز صدق می کند که نشانه های خاصی از آن گرفته شده است. این مجموعه شامل دو الهام از Watchmen است، یکی از آنها شخصیت Levi است که تقریباً از Rorschach الهام گرفته شده است. شخصیت دیگر اروین اسمیت است که بر اساس Ozymandias الهام گرفته شده است زیرا هر دو از نظر فنی برتر هستند و در موقعیت‌ها و تصمیم‌گیری کاملاً حسابگر هستند و همچنین در مورد فداکاری دریغ نمی‌کنند.

نشانه هایی از بازی شطرنج در آن دیده می شود

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

شخصیت های دیگر نیز نمایشی از بازی شطرنج را به نمایش در می آورند. بیایید میکاسا را که نماینده قلعه در شطرنج است در نظر بگیریم، در حالی که او در تصویر بالا به دنبال جلوگیری از تایتان ها ایستاده است، آرمین و ژان نماینده مهره های فیل هستند که یکی سیاه و دیگری سفید است. اروین و هنگ نماینده  مهره های اسب هستند، در حالی که شخصیت های دیگر بسیار شبیه سرباز های پیاده هستند.

پخش این سریال در چین ممنوع است

انیمه حمله به تایتان Attack On Titan

بسیار خوب، اگر نمی‌دانستید، دولت چین در مورد سانسور در کشورشان که حول هر رسانه بین‌المللی که پخش آن را قبول می‌کنند، بسیار آسان و بی خیال است. این موضوع این کشور را به یکی از مهم ترین بازارهای رسانه های سرگرمی تبدیل کرده است. اما همچنان انیمه هایی مانند Attack On Titan و Death Note به دلیل ماهیت خشن آنها از پخش در تمام سایت های بین المللی چین منع شدند.

این سریال یک آخرالزمان زامبی را نشان می دهد

ممکن است این سری را فقط یک نمایش فانتزی دیگر از مانگا یا انیمه در نظر بگیرید. اما اگر نگاه دقیق تری به رفتار این هیولاهای غول پیکر بیندازید، به نوعی نشان دهنده موجودی محبوب در رسانه های آمریکایی هستند. زامبی ها! تایتان‌ها تقریباً شبیه زامبی‌های بی‌مغز هستند که در غرب بسیار محبوب هستند و مانند تایتان‌ها می‌خواهند بدون فکر کردن و ارتباط با یکدیگر، مردم را نابود کنند و از بین ببرند. Attack On Titan نسخه غول پیکر آنها را در اختیار ما قرار داد که به خودی خود ترسناک تر از زامبی هاست.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *