۰

بعضی از بهترین و مهمترین اخبار نمایشگاه CES 2022

اخبار نمایشگاه CES 2022

اخبار نمایشگاه CES 2022

اخبار نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES 2022 این هفته در حال برگزاری است و در طول نمایشگاه Consumer Electronics، شاهد رونمایی یا افشای جزئیات بیشتری از بسیاری از فناوری های گیمینگ توسط چندین شرکت بودیم. این اخبار شامل دستگاه‌های کاملاً جدید، تراشه‌های جدید برای قدرت بخشیدن به بازی‌های رایانه‌ای و یک کامپیوتر رومیزی بود. این نمایش به دلیل همه گیری کرونا، نسبت به گذشته بسیار متفاوت بود، اما هنوز اخبار هیجان انگیز زیادی برای افراد مشتاق وجود داشت که در ادامه به آنها می پردازیم .

PlayStation VR2

اخبار نمایشگاه CES 2022

سونی قبلاً جزئیات کمی در مورد جانشین PlayStation VR خود، از جمله برنامه‌هایش برای اتصالات تک کابلی و یک کنترلر پیشرفته به اشتراک گذاشته بود، اما اطلاعات بسیار بیشتری را در طول نمایشگاه CES 2022 ارائه کرد. نام رسمی PlayStation VR2  نیز برای آن تایید شد و چیزی به عرضه آن باقی نمانده است.

همراه با کنترلر PlayStation VR2 Sense، پلتفرم VR PS5 شامل رزولوشن ۴K HDR، صفحه نمایش OLED، ردیابی سر از داخل به بیرون و فناوری ردیابی چشم است. این بدان معناست که دوران نیاز به دوربین و کنترلرهای Move برای تشخیص حرکت شما گذشته است و موتور هدست بازخورد لمسی بیشتری برای افزایش غوطه وری ارائه می دهد.

پروژه Sophia شرکت ریزر

اخبار نمایشگاه CES 2022

هنگامی که عبارت “کامپیوتر رومیزی ( PC )” را می شنوید، احتمالاً یک برج کامپیوتری را تصور می کنید که در کنار میز شما قرار می گیرد و به یک مانیتور متصل است. پروژه Sophia شرکت ریزر یک کامپیوتر رومیزی است که به معنای واقعی کلمه یک کامپیوتر روی میز است، به این معنا که یک میز با کامپیوتری است که مستقیماً در آن تعبیه شده است و در آن یک صفحه نمایش داخلی قرار دارد. دستگاه نمایش داده شده در CES دارای ماژول های مغناطیسی برای شخصی سازی، صدای فراگیر فضایی THX، یک شارژر بی سیم و حتی یک فنجان گرم کن بود تا بتوانید در طول کار خود قهوه داغ بنوشید. به دلیل سیستم ماژول، این دستگاه همه کاره است که می توانید آن را برای زمانی که مشغول کار یا بازی هستید تغییر دهید، و صفحه نمایش بزرگ OLED در دو نسخه ۶۵ اینچی و ۷۷ اینچی موجود است. حتی دارای یک نمایشگر چت و کنترل کننده استریم برای سازندگانی است که گیم پلی خود را پخش می کنند.

LG C2

اخبار نمایشگاه CES 2022

ال‌جی برای مدتی بزرگ‌ترین نام در تلویزیون‌های OLED (نسبتا) مقرون‌به‌صرفه بوده است و به نظر می‌رسد که ارائه‌اش با C2 حتی بهتر می‌شود. این مجموعه شامل اولین تلویزیون OLED 42 اینچی می‌شود تا کسانی که اتاق‌های کوچک‌تری دارند همچنان از مزایای فناوری نمایشگر و همچنین اندازه‌های تا ۸۳ اینچ لذت ببرند. با مجموعه ۲۰۲۲، می‌توانید از یک منوی ویژه بهینه‌ساز بازی برای جابه‌جایی بین تنظیمات، از جمله FreeSync، نرخ تازه‌سازی متغیر، و حالت اتاق تاریک استفاده کنید. همچنین یک حالت ورزشی از پیش تعیین شده وجود دارد تا بتوانید به تماشای بازی های زنده بروید و سپس آن را به کنسول یا رایانه شخصی خود تغییر دهید.

Asus ROG Flow Z13

اخبار نمایشگاه CES 2022

مطمئناً، بسیاری از بازیکنان کامپیوتر های شخصی برای انجام بازی های مورد علاقه خود یک رایانه شخصی قدیمی یا یک لپ تاپ می خواهند، اما برخی دیگر به دنبال چیزی هستند که کمی همه کاره تر و راحت تر باشند. این همان چیزی است که Asus ROG Flow Z13 از بسیاری از عملکردهای مشابه دو در یک مانند سرفیس مایکروسافت پشتیبانی می کند، اما از پردازنده مرکزی Core i9-12900H اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti پشتیبانی می کند. همچنین از خط XG Mobile eGPU پشتیبانی می‌کند.

طرح Nyx شرکت Alienware

در حال حاضر چند شرکت مختلف وجود دارند که خدمات بازی ابری را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند اگر خانواده‌تان می‌خواهند چیزی تماشا کنند، از یک تلویزیون به یک تلویزیون یا مانیتور در اتاق دیگری بروید. با این حال،طرح Nyx شرکت Alienware متفاوت است. با استفاده از یک سرور فیزیکی خانگی یک انتقال یکپارچه را برای شما فراهم می کند، بنابراین هیچ پیشرفتی را هنگام جابجایی از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر از دست نمی دهید. با استفاده از “سوئیچینگ هوشمند” دستگاه‌ها، Alienware قصد دارد در انجام این کار به معنای واقعی کلمه هیچ پیشرفتی را از دست ندهد، به‌جای اینکه مجبور باشید مانند سایر راه‌حل‌های ابری گسترده‌تر به آخرین سیو خود بازگردید. برای کسانی که چندین پلیر در خانه دارند، به خصوص در جاهایی که سیو شدن داده ها بسیار مهم است ، می تواند راه حل عالی باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *