۱

۵ فکت درباره کاراکتر جینکس در سریال آرکین

کاراکتر جینکس در سریال آرکین

جینکس در سریال آرکین

جینکس در سریال آرکین

Powder که بعد ها با نام Jinx شناخته می شود، شخصیت اصلی Arcane: League of Legends است که نقش اصلی را در خط داستانی بازی می کند. Jinx همچنین یکی از قهرمانان قابل بازی در League of Legends است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. حقایق جالبی در مورد این دختر مو آبی وجود دارد که احتمالاً نمی دانستید. و به همین مناسبت، مایلیم در این مقاله به برخی از آنها اشاره کنیم.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، به سراغ ۵ فکت جالب درباره جینکس در سریال آرکین می رویم :

۱- خواهر کوچکتر Vi

جینکس در سریال آرکین

Arcane فاش می‌کند که Powder خواهر کوچک یکی دیگر از قهرمانان دنیای League of Legends یعنی Vi است. در صحنه ابتدایی، ما Powder و Vi را می بینیم که توسط Vander از دست نیروهای Piltover نجات می یابند.

سپس وندر سرپرستی این دو را قبول می کند که طولی نمیکشد که آنها شروع به زندگی جنایتکارانه می کنند. زیرا این تنها راهی است که آنها از آن برای زنده ماندن در قسمت زیرزمینی پیلتور که معمولاً به عنوان Lanes/Zaun شناخته می شود بر می آید.

به دلیل خواهر بودن، Jinx و Vi هنگام بازی در مقابل یکدیگر تعامل ویژه ای در بازی دارند. هر گاه یکی از آنها دیگری را شکست بدهد، کسی که این کار را کرده است ۱ طلای دیگر به دست می آورد.

۲. یک دختر کوچک بی گناه و ساده لوح

جینکس در سریال آرکین

Powder دختری ساده لوح و اغلب بی خبر از همه چیز است. او اغلب متوجه می شود که توسط اطرافیانش برای خرابکاری هایش سرزنش می شود.

در قسمت ۳، بی گناهی و بی اطلاعی او از قدرتی که کریستال های Hextech دارند را می بینیم که منجر به مرگ دوستانش و مجروح شدن خواهرش می شود. Powder که از قدرت کریستال ها آگاه نبود، فکر کرد که می توان از آنها برای نجات دوستانش استفاده کند.

به همین دلیل، Vi بسیار ناراحت می شود و او را رها می‌کند و زمانی که میخواست دوباره به پیش او بازگردد ، توسط پلیس دستگیر شد و به زندان افتاد.

۳. یک اعجوبه

جینکس در سریال آرکین

اگر دقت کنید، Powder در واقع نابغه ای است که مواد منفجره را خوب می شناسد و با ترکیب کردن آنها با یکدیگر بمب های عجیبی ایجاد می کند، اگرچه او اغلب نمی تواند یک وسیله کارآمد از آنها بسازد . این نشان می دهد که او در واقع یک دختر خارق العاده است، به خصوص پس از اولین موفقیت او در استفاده از کریستال Hextech.

۴- کسی که به عنوان بدشانسی آور شناخته میشد

جینکس در سریال آرکین

جینکس در سریال آرکین

با توجه به زودباوری او که منجر به بدشانسی می شود، Powder توسط بسیاری به عنوان یک فال بد تلقی می شود. Vi حتی او را برای همه هرج و مرج های اتفاق افتاده سرزنش می کرد و در آخر به او گفت : “چون تو یه جنکسی ( آدم نحس و بد شناس )…مایلو درست میگفت.”

۵. برای جلب توجه خواهرش، در پیلتوور هرج و مرج ایجاد می کند

جینکس در سریال آرکین

وقتی او بزرگتر می شود، Powder که بیشتر با نام Jinx شناخته می شود، وحشت را برای پیلتور به ارمغان می آورد. او ساختمان های متعددی را با مواد منفجره اش خراب می کند و طرح گرافیتی را در صحنه ها می گذارد تا خواهرش وی را مسخره کند.

او با اینکار ها سعی داشت تا نفرتش از اتفاقات گذشته را خالی کند ، خشمی که او را تقریبا به یک دیوانه کامل تبدیل کرده است. در نهایت جینکس با سر و صداهای زیادی که در شهر انجام می دهد باعث می شود که خواهرش بتواند او را پیدا کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 00 گفت:

    شخصیت پردازی این کاراکتر اینقدر قوی بود که اون جنون و توهماتی که میزد برای بیننده باور پذیر ترحم بر انگیز بود ، پاودر شخصیتی بود که از بچگی توی بحران هویت و خانواده گیر کرده بحرانی که توش کسی رو نداشت اول خانوادش کشته شدن بعو با وندر توی قهوه خانه زندگی میکرد بعد اون هم مرد و در اخر خواهرش کتکش زد بهش گفت نحس و اونجا ولش کرد….
    پاودر تمام زندگی دوران بچگیش با بحران های روانی و عاطفی رو به رو بود و وقتی سیلکو بغلش کرد و با خودش بردش، تمام مدت بعد از اون برای این که سیلکو رو از دست نده تمام زورشو میزد تا توی مبارزه ها ساخت سلاح ها و خلاصه همه کار هاش سیلکو رو راضی نگه داره
    جینکس و سیلکو به نظرم پیچیده ترین شخصیت پردازیررو داشتن توی کل سریال حتی شخصیت وای هم به اندازه این دوتا بینظیر نبود
    بیصبرانه منتظر فصل بعدی ام