۰

بازی Death Stranding Director’s Cut بهار امسال برای رایانه شخصی عرضه می شود

بازی Death Stranding Director's Cut

ناشر ۵۰۵ Games امروز اعلام کرد که بازی Death Stranding Director’s Cut در بهار ۲۰۲۲ از طریق Steam و فروشگاه Epic Games به طور رسمی برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

همچنین تایید شده است که پورت PC Death Stranding جزو اولین بازی‌هایی است که از فناوری XeSS supersampling اینتل پشتیبانی می‌کند و به گیمرهای رایانه‌ای اجازه می‌دهد تا ریگ‌های خود را بدون انرژی اضافی عملکرد بهتری در بازی داشته باشند. اگرچه هیچ اطلاعات اضافی خارج از پشتیبانی از XeSS اینتل به اشتراک گذاشته نشده است، اگرچه با توجه به اینکه این بازی قرار است در بهار امسال عرضه شود، ممکن است برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که از پورت PC بازی Death Stranding Director’s Cut انتظار داریم، آنقدر منتظر نباشیم.

این دومین باری است که Death Stranding به رایانه شخصی منتقل می شود، زیرا نسخه اصلی قبلاً در جولای ۲۰۲۰ برای رایانه شخصی منتشر شده بود و شاهد انتشار آن در استیم و فروشگاه Epic Games بودیم. این نسخه اولین نسخه ای بود که محتوای کراس اوور Half-Life و Cyberpunk 2077 را قبل از اینکه از طریق Director’s Cut وارد نسخه PS5 شود، دریافت کرد.

بازی Death Stranding Director's Cut

بازی Death Stranding Director’s Cut ابتدا سال گذشته برای پلی استیشن ۵ عرضه شد. اگرچه خالق بازی، هیدئو کوجیما، دوست ندارد آن را “Director’s Cut” بنامد، اما این نسخه از Death Stranding تغییرات بزرگی را ارائه می دهد که در نسخه اصلی موجود نیست، توانایی های رزمی جدید، فعالیت های اضافه شده، و حذف ویرانگر تمام هیولاهای برند انرژی.

بازی Death Stranding Director's Cut

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *