۰

فیلم Morbius سه ماه تاخیر خورد و اکنون در آوریل ۲۰۲۲ اکران می شود

فیلم Morbius

سونی پیکچرز اعلام کرده است که فیلم Morbius با بازیگری Jared Leto به تعویق افتاده است. در ابتدا انتظار می رفت در تاریخ ۲۸ ژانویه در سینماها اکران شود، اکنون برای ۱ آوریل ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است و البته (این شوخی اول آوریل نیست). این تاخیر حدود سه ماه است. در ابتدا قرار بود این فیلم در ژوئیه ۲۰۲۰ پخش شود و سپس به مارس ۲۰۲۱، سپس ۸ اکتبر ۲۰۲۱، سپس ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲، سپس ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ و اکنون ۱ آوریل ۲۰۲۲ منتقل شد.

فیلم Morbius

Variety که این تاخیر را گزارش کرد، گفت که سونی پیکچرز ممکن است موربیوس را به تعویق بیاندازد تا به عملکرد بهتر آن در گیشه کمک کند. نظریه اصلی این است که ماجراهای ویروس Omicron ممکن است تا آن زمان کمتر شود و مردم بیشتر مشتاق باشند که به یک سینما بروند.

Spider-Man: No Way Home در دسامبر اکران شد و به سرعت به موفق‌ترین فیلم سونی در تاریخ و یکی از بزرگترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شد.

موربیوس توسط دانیل اسپینوزا بر اساس داستانی از مت سازما و بورک شارپلس کارگردانی شده است. در فیلم Morbius همچنین مت اسمیت در نقش لوکسیاس کراون، آدریا آرجونا در نقش مارتین نامزد موربیوس و جرد هریس به عنوان مربی او بازی می کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *