۰

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

پس از چندین ماه از انتشار تیزرها، شایعات لغو شده عرضه و افشای اطلاعات بی‌شمار، سامسونگ بالاخره دست به کار شد و اوایل امروز سامسونگ گلکسی S21 FE 5G خود را معرفی کرد. این همه آن چیزی است که ما انتظارش را داشتیم و اکنون که گوشی در نهایت رسمی شد، یک اینفوگرافیک دقیق نیز از آن منتشر شده است که تمام مشخصات کلیدی آن را برجسته می کند.

همه چیز با طراحی شروع می شود که به وضوح از پرچمدار سری گلکسی S21 با ماژول دوربین سه گانه که در فریم کناری قرار می گیرد الهام گرفته شده است. FE برای داشتن ظاهری یکپارچه تر، رنگش با مجموعه دوربین ها و پشت آن مطابقت دارد و در چهار گزینه رنگی : گرافیت، سفید، اسطوخودوس و گزینه جدید زیتونی عرضه می شود.

 در

شت گوشی یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید و یک ماژول تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر وجود دارد. این دقیقاً همان تنظیمات S20 FE از سال گذشته است. دوربین سلفی در جلو نیز مانند مدل سال گذشته ۳۲ مگاپیکسل است.

اندازه صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ است و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. با سرعت ۱۲۰ هرتز به‌روزرسانی می‌شود و از وضوح +FHD برخوردار است. اسنپدراگون ۸۸۸ در راس آن قرار دارد که به کمک ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی یک عملکرد عالی را رقم می رند. شما یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی، مقاومت IP68 در برابر آب/گرد و غبار و اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4 را نیز دریافت خواهید کرد.

سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *