۰

اشاره کارگردان سری Devil May Cry به معرفی یک بازی جدید

اشاره کارگردان سری Devil May Cry به معرفی یک بازی جدید هیدکی ایتسونو کارگردان سری بازی‌های Devil May Cry، اخیراً با انتشار توییتی به معرفی یک بازی جدید اشاره کرده است

اشاره کارگردان سری Devil May Cry به معرفی یک بازی جدید

هیدکی ایتسونو کارگردان سری بازی‌های Devil May Cry، اخیراً با انتشار توییتی به معرفی یک بازی جدید اشاره کرده است. آقای ایتسونو یکی از طراحان باسابقه‌ی بازی در شرکت کپ‌کام (Capcom) به شمار می‌آید و تا به حال علاوه بر فرنچایز Devil May Cry، سابقه‌ی کارگردانی بازی‌های Dragon’s Dogma و Power Stone را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

هیدکی ایتسونو به‌تازگی با انتشار پستی در توییتر خود، سال نوی میلادی را تبریک گفته است. وی در ادامه‌‍‌ی این پست اشاره کرد که پروژه‌ی بعدی او به خوبی در حال پیشرفت و توسعه است. این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی این بازی جدید باشیم.

ایده‌ی سیستم مبارزات Devil May Cry، نتیجه‌ی یک باگ در بازی Onimusha بوده است.

به گفته‌ی خالق فرنچایز یعنی آقای Hideki Kamiya، بازی در واقع پروتوتایپی برای «رزیدنت ایول ۴» بوده و همزمان با توسعه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی در استودیو، دپارتمانی دیگر در حال توسعه‌ی Onimusha بوده که در آن یک باگ سبب پرت شدن دشمنان به هوا می‌شد. Hideki Kamiya به برنامه‌نویس تیم خود مراجعه کرده و ایده‌ی پرت شدن دشمنان به هوا با ضربه خوردن را مطرح می‌کند. ترکیب این ایده با شلیک خودکار به دشمنان در کنار اصرارهای Shinji Mikami به تبدیل پروتوتایپ به یک بازی مستقل، سبب خلق سری Devil May Cry شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *