۰

اطلاعات جدید درباره فصل دوم سریال Squid Game توسط Gi-hun فاش کرد

فصل دوم سریال Squid Game

بازیگر Squid Game، لی جونگ جائه، اخیراً داستانی را برای فصل ۲ به نمایش گذاشته است. Squid Game که توسط هوانگ دونگ هیوک ساخته، نویسندگی و کارگردانی شده است، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در تمام دوران ها تبدیل شده است. این فیلم بر روی یک مسابقه مرگبار متمرکز است که شامل ۴۵۶ نفر از هر طبقه اجتماعی می شود که در یک سری بازی های کودکانه بازی می کنند تا برنده جایزه نقدی نهایی شوند. Squid Game با بازی لی، جونگ هو یون، پارک هه سو، گونگ یو و لی بیونگ هون، خود را به عنوان یک پدیده فرهنگی تثبیت کرده است. از زمان شروع سریال در سپتامبر سال جاری، نتفلیکس یک خط تجاری رسمی بازی Squid را راه اندازی کرد، ارز دیجیتالی Squid Game به سرفصل خبرها تبدیل شد و YouTuber محبوب MrBeast یک مجموعه بازی Squid را در زندگی واقعی ساخت. علیرغم اینکه سریال در نهایت جایگاه خود را در جدول نتفلیکس از دست داد، محبوبیت خود را حفظ کرده و به نظر می‌رسد که درها را برای اقتباس‌های بیشتر باز کند.

فصل دوم سریال Squid Game

در صحبت با People، لی که نقش بازیکن ۴۵۶ (معروف به سئونگ گی هون) را به تصویر می‌کشد، داستانی را برای شخصیت خود در فصل ۲ به تصویر می‌کشد. لی اعتراف می کند که درباره فصل ۲ با خالق دونگ هیوک گفتگو کرده است و فاش می کند که شخصیت او، گی هون، در فصل بعدی سریال Squid Game به این عرصه باز خواهد گشت. آنچه لی گفت را در زیر بخوانید:

امیدوارم نوعی پیچش خاص در این فصل وجود داشته باشد که برای من و بینندگان هیجان انگیز و غافلگیرکننده باشد. اگر قابل پیش بینی بود، جالب نبود. من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما تنها چیزی که [هوانگ] به من گفت این بود که سونگ گی هون دوباره در سریال حضور خواهد داشت، و او دوباره در این عرصه بازی خواهد کرد.

فصل دوم سریال Squid Game

فصل ۱ سریال Squid Game در یک یادداشت مبهم به پایان رسید و گی هون تصمیم گرفت به جای رفتن در هواپیما برای دیدن خانواده اش، سعی کند مجموعه بعدی بازی ها را متوقف کند. البته، بازگشت Gi-Hun به عرصه می تواند هر دو طرف را تغییر دهد و قهرمان داستان را یک بار دیگر وارد این رقابت مرگبار کند تا روند این بازی را خراب کند. در حالی که مشارکت او در دور بعدی بازی Squid هنوز فاش نشده است، به نظر می رسد که لی تصمیم دارد فصل ۲ غیرقابل پیش بینی را در نقش Gi-hun ارائه دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *