۰

دواین جانسون : اصلا امکان ندارد که به سری Fast and Furious برگردم

دواین جانسون

دواین جانسون «راک» به درخواست اخیر وین دیزل مبنی بر پیوستن مجدد او به مجموعه سریع و خشن پاسخ داده است. راک در صحبت با CNN گفت که از دیدن پست دیزل در ماه نوامبر، که در آن دیزل گفت راک برای بازی یک بار دیگر نقش هابز “باید ظاهر شود” بسیار شگفت زده شده است.

Rock به CNN گفت که او در ماه ژوئن به طور خصوصی با دیزل صحبت کرد و در این زمان بود که The Rock به دیزل اطلاع داد که او به سریال باز نخواهد گشت. راک گفت که دیزل بیانیه خود را به صورت علنی ماه‌ها بعد، نوعی «دستکاری» بود.

راک گفت: «من با حرف‌هایم محکم و در عین حال صمیمانه بودم و گفتم که همیشه از بازیگران حمایت می‌کنم و همیشه از موفقیت این فرنچایز حمایت می‌کنم، اما هیچ شانسی برای بازگشت من وجود ندارد.» “من به طور خصوصی با شرکای خود در یونیورسال نیز صحبت کردم، که همه آنها با درک این مشکل بسیار حمایت کردند.

دواین جانسون

پست عمومی اخیر وین دیزل نمونه ای از دستکاری او بود. من دوست نداشتم که او فرزندانش را در این پست بزرگ کرد و همچنین به مرگ پل واکر اشاره کرد. آنها را کنار بگذارید. ما ماه ها پیش در این مورد صحبت کرده بودیم و به درک روشنی رسیدیم.”

راک گفت که هدفش پایان دادن به سری Fast & Furious با “قدردانی و لطف” بود، اما این رفت و آمد مداوم با دیزل “آب ها را گل آلود کرد.”

راک گفت: “بدون در نظر گرفتن، من به دنیای سریع و خشن و توانایی آن برای ارائه مداوم برای مخاطبان مطمئن هستم، و من واقعا برای همبازی های سابقم و اعضای آن آرزوی موفقیت در فصل بعدی دارم.

در حالی که ممکن است The Rock دیگر بخشی از فرنچایز Fast نباشد، این مجموعه با Fast & Furious 10 ادامه می‌یابد که در می ۲۰۲۳ اکران می‌شود. آخرین فیلم، F9، در طول همه‌گیری کرونا ۷۲۶ میلیون دلار فروخت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *