۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Until Dawn

بازی های شبیه به Until Dawn

بازی های شبیه به Until Dawn

جدا از اینکه Until Dawn یکی از بهترین بازی‌های انحصاری PS4 است، به تنهایی یک بازی ترسناک فوق‌العاده است که در داستان‌گویی تعاملی و بازی‌هایی که در آن انتخاب بازیکن اهمیت دارد، بسیار عالی عمل می کند.

این مدل طراحی گیم‌پلی این روزها بسیار رایج‌تر شده است، با تعداد زیادی بازی‌های مدرن ماجراجویی و ترسناک بقا که ابزارها و آزادی را در اختیار ما قرار می‌دهند تا بر نحوه نمایش داستان تأثیر بگذاریم.

حال ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین بازی های شبیه به Until Dawn بپردازیم و آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با کنترل امجی همراه باشید :

The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

بازی های شبیه به Until Dawn

برای هر کسی که از بازی ترسناک Until Dawn سیر نمی شود، The Dark Pictures Anthology جانشینی شایسته از همان توسعه دهنده، Supermassive Games است.

البته این مجموعه هنوز کامل نشده است، این مجموعه قرار است هشت بازی مستقل را ارائه دهد که هر کدام بر روی موضوع، شخصیت‌ها و محیط ماوراء طبیعی متفاوتی تمرکز دارند.

آخرین قسمت بازی House of Ashes است که در آن بازیکنان گروهی از سربازان نیروهای ویژه را کنترل می‌کنند که در ماموریتی برای یافتن سلاح‌های کشتار جمعی هنگامی که به چیزی بسیار شوم‌تر برخورد می‌کنند، می‌روند.

این بازی از فرمول Until Dawn پیروی می کند و مدل سازی ها و انتخاب های درون بازی بسیار شبیه به آن هستند.

The Inpatient

بازی های شبیه به Until Dawn

اگر از Until Dawn خسته شده اید و به دنبال داستان های بیشتر در مورد آسایشگاه بلک‌وود هستید، با فرض اینکه یک هدست پلی‌استیشن VR دارید، The Inpatient بهترین بازی برای بازی بعدی شما است.

در این بازی، شما نقش یک بیمار مبتلا به فراموشی را بر عهده می گیرید که در طول دهه ۱۹۵۰ به یک موسسه بحث برانگیز تاریخی ختم می شود.

در حالی که بازی خود را به عنوان یک پیش درآمد نمایش می دهد، بازیکنان می توانند انتخاب هایی داشته باشند که بر نتیجه داستان تأثیر بگذارند و پاسخ های منحصر به فردی را از شخصیت هایی که با آنها روبرو می شوند، ایجاد کنند.

مانند Until Dawn، بازی The Inpatient نیز با جامپ اسکیر ها و پیچش‌های هوشمندانه‌ای که به تشخیص صدا از طریق هدست PSVR متکی است، آمیخته شده است.

Hidden Agenda

بازی های شبیه به Until Dawn

در مرحله بعد، Hidden Agenda یک بازی جنایی و تعاملی است که از ویژگی PlayLink پلی استیشن ۴ استفاده می کند که در آن بازیکنان می توانند از گوشی هوشمند خود به عنوان کنترلر استفاده کنند.

در آن، حداکثر شش بازیکن می توانند حضور داشته باشند و با هم کار کنند تا یک پرونده را حل کنند و در عین حال اهداف شخصی مخفی را بدون گرفتار شدن نیز انجام دهند.

دقیقاً مانند کاراکتر های بازی Until Dawn، هرگاه فردی در جمع کاری مشکوک انجام دهد، مانند رأی دادن علیه اکثریت در یک لحظه مهم از داستان، به اتحادها و اتهامات مختلف منجر می شود.

اگر قبلاً با گروهی از دوستانتان در بازی Until Dawn بازی کرده‌اید، توصیه می‌کنیم این گروه را دوباره جمع کنید و این بازی را تجربه کنید.

Oxenfree

بازی های شبیه به Until Dawn

بازی Oxenfree که در فضای دو بعدی ساخته شده یک درام تعاملی دیگر است که مکان دورافتاده کوه برفی Until Dawn را با جزیره ای به همان اندازه منزوی که یک راز ماوراء طبیعی را در خود جای داده است، عوض می کند.

این بازی درباره یک نوجوان مو آبی به نام الکس به همراه دوستان و برادر ناتنی‌اش که قصد آزمایش یک افسانه محلی را دارند.

افسانه ها می گویند که تنظیم یک رادیو با فرکانس های خاص به شما امکان می دهد با ارواح ماورایی ارتباط برقرار کنید.

در طی داستان همه چیز برای الکس و دوستانش به تاریکی تبدیل می شود، زیرا گروه در حال بررسی تاریخ اسرارآمیز جزیره هستند و اتفاقات خوشایندی برای آنها در انتظار نیست.

Remothered: Tormented Fathers

بازی های شبیه به Until Dawn

Remothered: Tormented Fathers یک بازی ترسناک سبک بقا است که مانند Until Dawn از تصمیم گیری برای بازی با تصورات قبلی ما در مورد درست و غلط بودن موضوعی استفاده می کند.

در آن، شما کنترل رزماری رید ۳۵ ساله را به دست می گیرید که او در حال بررسی ناپدید شدن یک دختر محلی به نام سلست است.

جستجوی رزماری در نهایت او را به خانه دکتر ریچارد فلتون، پدر سلست و یک سردفتر بازنشسته با یک بیماری مرموز و اسرار محافظت شده هدایت می کند.

بازیکنان تنها با تکیه بر شواهد و غرایز خود، باید وقایعی را که منجر به ناپدید شدن سلست می شود کنار هم بگذارند و در عین حال از دشمنانی که به دنبال ساکت کردن او هستند فرار کنند.

The Evil Within 2

بازی های شبیه به Until Dawn

هر دوستدار سبک بقا و ترسناک ، با نام شینجی میکامی، پیشگام این ژانر، آشنا خواهد بود که بیشتر به خاطر خلق Resident Evil در دهه ۱۹۹۰ شناخته می شود.

از آن زمان، میکامی یک فرنچایز ترسناک بقا موفق دیگر را با The Evil Within ایجاد کرد که تمرکز آن بر روی کارآگاهی است که به دنبال دختر گم شده خود می گردد.

برای یافتنش، او مجبور می شود به درون ذهن خود سفر کند و دنیای جایگزین عجیبی به نام STEM را که در آن موجودات تاریک و وحشتناک آزادانه پرسه می زنند را کشف کند.

مانند Until Dawn، بازی The Evil Within 1 و ۲ بازیکنان را از ابتدا تا انتها در معرض خطر دائمی قرار می‌دهد و کارآگاه سباستین اغلب مجبور می‌شود مهمات و سایر منابع محدود را برای زنده ماندن جستجو کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *