۰

فیلم Spider-Man: No Way Home نزدیک نیم میلیارد دلار در گیشه فروخته است

فیلم Spider-Man: No Way Home

 Spider-Man: No Way Home، هدیه ای که همچنان درحال پیشرفت است، به گزارش سایت ددلاین در روز دوشنبه ۲۵.۴ میلیون دلار در ۴۳۳۶ سینما به فروش رسید که ۲۳ درصد کاهش نسبت به یکشنبه ۳۳.۲ میلیون دلاری داشت که عنوان MCU را به ۴۹۵.۸ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا می رساند. مطمئناً، Spider-Man: No Way Home امروز از مرز نیم میلیارد دلار عبور خواهد کرد. منابع بر این باورند که فروش نهایی ۷۵۰ میلیون دلاری ممکن است، که پس از همه موارد جانبی، سود خالص ۶۱۰ میلیون دلاری را به همراه خواهد داشت.

برای دومین دوشنبه از یک فیلم پرفروش کریسمس، فیلم No Way Home پشت فیلم Rogue One: A Star Wars Story 2016 (32 میلیون دلار)، جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (۳۱.۳ میلیون دلار) و جنگ ستارگان: آخرین جدای (۲۷.۴ دلار) محصول ۲۰۱۷ قرار دارد.

فیلم Spider-Man: No Way Home

در روز دوشنبه، Sing 2 با قیمت تخمینی ۷.۶ میلیون دلار، -۱۲ درصد از یکشنبه، با مجموع ۴۷.۱ میلیون دلار، در رتبه دوم قرار گرفت.

سومین جایگاه متعلق به The Matrix Resurrections بود که با فروش ۱.۷ میلیون دلاری، -۶۳ درصد از یکشنبه، مجموعاً ۲۴.۲ میلیون دلار به فروش رسید. در همین حال، شرکت تجزیه و تحلیل باکس آفیس EntTelligence اندازه گیری کرد که افراد کمتری بلیط Matrix Resurrections را در پنج روز اول آن با قیمت ۱.۷۶ میلیون خریدند.

پیش درآمد استودیو قرن بیستم/ دیزنی/ ، The King’s Man، دیروز در جایگاه چهارم، ۳۴-% از یکشنبه، به مبلغ ۱.۴ میلیون دلار رسید که در مجموع ۶ روز کمتر از ۱۱ میلیون دلار بود.

فیلم Spider-Man: No Way Home

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *