۰

معرفی بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱

بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱

بهترین تبلت های سال 2021

بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱

کار، مطالعه و گذراندن زمان بیشتر در خانه نسبت به قبل منجر به برخی روندهای غیرمنتظره بازار می شود. بازار تبلت‌ها برای سال‌ها خاموش بود و اپل برتری بی‌نظیری نسبت به رقبا داشت، اما در سال ۲۰۲۰  همه چیز شروع به تغییر کرد.

سازندگان اندروید دوباره بر تلاش‌های خود در حوزه تبلت‌هایی که زمانی فراموش شده بود تأکید کردند و ما در دوازده ماه گذشته گزینه‌های جالب زیادی را در همه قیمت‌ها دریافت کردیم. اپل همچنین به بهبود آی پدهای خود با مدل های مینی و پیشرفته Pro ادامه داد.

ما در این مقاله قصد داریم تا لیستی از بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱ را برای شما قرار بدهیم ؛ پس با کنترل امجی همراه باشید :

iPad mini (2021)

بهترین تبلت های سال 2021

شروع لیست از کوچکترین گزینه است . نسل ششم اپل iPad Mini. دو سال پس از عرضه آخرین مینی تبلت، اپل در نهایت تصمیم گرفت که دیگر زمان آن است که یک تغییر بزرگ و مدرن به آیپد های ۸ اینچی بدهد. زبان طراحی به وضوح توسط مدل های اپل آیپد PRO و Air با قاب های یکنواخت براق و بدون هیچ دکمه فیزیکی الهام گرفته شده است. همان تراشه Bionic A15 موجود در سری آیفون ۱۳ نیز در آن قرار دارد و حتی به طور چشمگیری اپل کوتاه آمد و شارژر لایتنینگ خود را با USB Type-C جایگزین کرد.

وجود چهار گزینه رنگی، پشتیبانی از نسل دوم قلم اپل و عمر باتری فراوان به نظر می رسد آن را به بهترین تبلت کوچک سال تبدیل کرده است. چند مورد از مشکلات آن کمبود نرخ روش بود، که باعث کند شدن و تکه تکه شدن تصویر و عدم پخش HDR را می شود. در حالی که iPadOS 15 بی نهایت بهتر از سال های گذشته است ، اما هنوز محدودیت های خود را دارد (مدیریت فایل به طور خاص) که ممکن است کمی رابط کاربری آن را دشوار کند.

iPad Pro 12.9 (2021)

بهترین تبلت های سال 2021

به طور عینی اپل ۱۲.۹ اینچی اپل (۲۰۲۱) می تواند به عنوان بهترین قیمت یک تبلت نام گذاری شود. چیپست M1 به تنهایی باعث می شود این دستگاه نیروی پردازش بالایی داشته باشد. قدرت خام از چیپست اجازه می دهد تا به سرعت پردازش ویدیو ۴K بیافزاید و بهره وری در بازی های تلفن همراه با بالاترین تنظیمات با عمر باتری فراوان را به حد اکثر خود برساند. مدل های ۱TB و بالاتر با رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می شوند. اضافه کردن پورت Thunderbolt به روز شده و اتصال ۵G آن را به یک جایگزین لپ تاپ تبدیل می کند

یکی دیگر از افزودنی های بزرگ، نمایشگر مینی LED است که پیشرفت های قابل توجهی را بر روی iPad های گذشته با صفحه سیاه تر ارائه می دهد.

Samsung Galaxy Tab S7+

بهترین تبلت های سال 2021

بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱

این بزرگترین تبلت و گل سرسبد صفحه نمایش سامسونگ است و تمام ویژگی هایی را که می خواهید به ارمغان می آورد. پانل ۱۲.۴ اینچی ۱۲۰Hz AMOLED یکی از بهترین راه های لذت بردن از رسانه ها است. اسپیکر های چهارگانه آن بسیار قوی هستند و قاب های کناره ها باریک و یکنواخت هستند .

همانند سایر دستگاه های سامسونگ، wireless DeX با UI دسکتاپ آن یک طراحی بی نظیر را اراده می دهد . همچنین قلم S  در جعبه آن وجود دارد که باید از این کار قدردانی کرد، هرچند قرار دادن شارژ آن در پشت دستگاه ایده آل نیست. استفاده از شارژر های آهسته ۱۵ وات زمانوقتی ی که دستگاه شما از سرعت ۴۵W پشتیبانی می کند، کار جالبی نیست و دلیل این کار سامسونگ هنوز مشخص نیست.

Samsung Galaxy Tab S7 FE

بهترین تبلت های سال 2021

iPad Pro- 12.9 و Galaxy Tab S7 + تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ در بازار هستند، اما قیمت های شروع آنها می تواند برخی از کاربران را که از خیلی از موارد آن استفاده نمی کنند، از خرید منصرف کند. یکطراحی باقی مانده به نام ، Galaxy Tab S7 Fe برخی از کناره های گوشه ها را کاهش می دهد، اما هنوز هم یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی بزرگ را به ارمغان می آورد. مطمئنا این یک ال سی دی به جای AMOLED شکوهمند در Tab S7 + اما در سمت فلیپ است.

Wireless DeX یک ویژگی بزرگ است که دستگاه های سامسونگ را پشتیبانی می کند و تبلت هایی مانند لپ تاپ های قابل قبول مانند Tab S7 Fe را به شما می دهد. عمر باتری از سلول های عظیم ۱۰،۰۹۰ میلی آمپر با توجه به صفحه نمایش بزرگ تخلیه قدرت، مناسب است. عملکرد آن ممکن است متفاوت باشد و در نظر داشته باشید که این تفاوت به دلیل وجود دو مدل Wi-Fi تنها (Snapdragon 778G 5G) و مدل ۵G دارای Snapdragon 750G 5G است.

Xiaomi Pad 5

بهترین تبلت های سال 2021

 Xiaomi Pad 5 اولین تبلت Xiaomi در طولانی مدت، ترکیبی از مشخصات روبرو را به ارمغان می آورد: یک ال سی دی ۱۱ اینچی با نرخ بازخوانی ۱۲۰Hz ، بلندگوهای عالی و چیپست Snapdragon 860، سیستم عامل MIUI 12.5 در مبنای آندروید ۱۱ و شارژر های ۲۲.۵W یا ۳۳ ولت به انتخاب شما.

صفحه نمایش ۱۱ اینچی Xiaomi Pad 5 برای نمایش های تلویزیونی ، فیلم های یوتیوب یا مسابقات ورزشی است. پانل هر دو قابلیت HDR10 و Dolby Vision را به ارمغان می آورد و اگر به آن نیاز دارید، صفحه آن به شدت روشن می شود. عمر باتری آن بیش از ۱۴ ساعت خواهد بود و حتی اگر شما نیاز دارید، عکس ها و فیلم های گفته شده با آن شگفت آور به نظر می رسند. Xiaomi مجبور شد برای کاهش قیمت برخی از ویژگی ها را در اینجا کم کند و آنها نبود فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، یک خواننده اثر انگشت و عدم وجود یک ماژول GPS هستند.

Realme Pad

بهترین تبلت های سال 2021

بهترین تبلت های سال ۲۰۲۱

اولین ورودی تبلت Realme همه چیز در مورد نیاز های پایه یک تبلت است ، مانند صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ برای لذت بردن از نیازهای چندرسانه ای، گشت و گذار در وب و انجام بازی های سبک با عمر باتری مناسب است. Realme Pad دارای یک LCD 10.4 اینچ IPS مناسب است، اسپیکر های چهارگانه صدای بلندی دارند و رابط کاربری آن آندروید است .

کاهش قیمت ها را در جاهایی مانند انتخاب چیپست (۱۲ نانومتری MediaTek Helio G80)، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی و دوربین های پایه ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب مشاهده می کنید. Realme Pad یک گزینه عالی برای تبلت هایی با قیمت پایین تر است.

Huawei MatePad Pro 12.6

بهترین تبلت های سال 2021

 سوال اصلی درباره این تبلت این است که این است که آیا می توانید با سیستم عامل انحصاری هواوی یعنی Harmonyos و محدودیت های آن زندگی کنید؟ شما ممکن است برنامه های خاصی را که در Google یا Apple استفاده می کنید در آن پیدا نکنید.

این موضوع هنوز هم MatePad را از اجرای برخی از سخت افزار های توانمند خارج نمی کند.صفحه نمایش OLED 12.6 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ ،بسیار عالی است، همچنین نرخ تازه سازی آن ۶۰Hz است. چیپست آن Kirin 9000E 5G است و دارای چهار اسپیکر در کناره های تبلت است. با وجود اینکه فقط ۶.۷ میلیمتر قطر دارد ، MatePad 12.6 دارای باتری ۱۰،۰۹۰ میلی آمپری عظیم با نمره های استقامتی عالی در آزمایشات است و همراه با سرعت ۴۰ وات شارژ می شود.همچنین قلم M-Pen اختیاری یک رقیب ارزشمند برای S Pen Samsung است.

Honorable mention - Lenovo Yoga Tab 13

بهترین تبلت های سال 2021

یک تبلت اندرویدی که می تواند به عنوان یک مانیتور قابل حمل عمل کند . این چیزی است که هر روز آن را در بازار نمی بینید. Yoga Lenovo Tab 13 یکی از تبلت های منحصر به فرد تر است که در سال جاری عرضه می شود و همه چیز در مورد آن ، تجربه صفحه نمایش بزرگش است. شما یک پانل ۱۳ “LTPS LCD با رزولوشن ۱۳۵۰*۲۱۶۰ و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ را دریافت می کنید، اما موضوع اصلی جایی است که در پایین آن یک USB-C در یک طرف و یک پورت میکرو HDMI قرار گرفته اند.

شما همچنین یک( kickstand / دسته ) را دریافت می کنید و پشت دستگاه با Alcantara پوشیده شده است، بنابراین اگر تخت گذاشته شود،  اصلا حرکت نمی کند. اما این فقط یک مانیتور خارجی نیست، یوگا پد ۱۳ دارای چیپست Chipdragon 870  و ۸GB است که RAM وحافظه  ذخیره سازی آن ۲۵۶ گیگابایت است. یک باتری ۱۰،۲۰۰ میلی آمپری وجود دارد که در بیش از ۱۲ ساعت پخش ویدئو یا ۸.۵ ساعت کار در حالت نمایش دوام دارد. این تبلت از Android 11 و از یک قلم حساس به فشار اختیاری نیز پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *