۰

تاریخ انتشار فیلم سریع و خشن ۱۰ عقب تر افتاد

تاریخ انتشار فیلم سریع و خشن ۱۰

تاریخ انتشار فیلم سریع و خشن 10

طبق گزارش The Wrap، تاریخ انتشار فیلم سریع و خشن ۱۰ به تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ منتقل شد.

قبل از این اعلامیه، دهمین ورودی این سری قرار بود در ۷ آوریل ۲۰۲۳ عرضه شود. این تاخیر کمی بیشتر از یک ماه است ، اگرچه از آنجایی که هنوز بیش از یک سال با آن فاصله داریم، آنقدرها هم عجیب نیست. همچنین در تابستان ۲۰۲۳ فیلم های Guardians of the Galaxy, Vol. 3 و لایو اکشن The Little Mermaid نیز منتشر می شوند.

فیلم Fast & Furious 10 به کارگردانی جاستین لین در ژانویه ۲۰۲۲ طبق گفته خود وین دیزل شروع به فیلمبرداری می کند و حتی این امکان وجود دارد که قسمت های ۱۰ و ۱۱ پشت سر هم فیلمبرداری شوند. در حالی که دواین جانسون پس از درگیری با دیزل رسماً روابط خود را با سریال قطع کرده است، انتظار می رود بیشتر بقیه بازیگران از جمله خود دیزل، جوردانا بروستر، تایرس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز و سونگ کانگ بازگردند. اما جان سینا هنوز بازگشت خود را تایید نکرده است. از ماه نوامبر، دیزل همچنان از جانسون در اینستاگرام برای بازگشت به فرنچایز درخواست کرد.

هیچ جزئیاتی مبنی بر اینکه آیا قسمت دوم Fast & Furious 10 که قرار است در سال ۲۰۲۴ ساخته شود منتشر نشده است. جاستین لین که پنج فیلم قبلی را کارگردانی کرده است، هر دو فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *