۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Skyrim

بازی های شبیه به Skyrim

بازی های شبیه به Skyrim

بازی Elder Scrolls V که ۲۰۰ سال پس از نسخه قبلی خود در منطقه ای به نام Skyrim می گذرد، یکی از بهترین بازی های فانتزی در تمام دوران ها محسوب می شود.

در حالی که میراث آن از طریق نسخه‌های مجدد مختلف و مدهای Skyrim به حیات خود ادامه می‌دهد، بازی‌های جهان باز و RPG‌های اکشن دیگری نیز وجود دارند که مکانیک‌ها و تم‌های بازی مشابه را بررسی می‌کنند.

در ادامه می توانید ۵ مورد از بهترین بازی های شبیه به Skyrim را مشاهده کنید :

Demon’s Souls

بازی های شبیه به Skyrim

چه در حال حاضر از طرفداران دارک سولز باشید یا فقط به دنبال بازی مشابه Skyrim باشید، احتمالاً از بازسازی مدرن یکی از محوری ترین عناوین FromSoftware لذت خواهید برد.

Demon’s Souls که در ابتدا برای PS3 منتشر شد، شما را در تلاشی قهرمانانه برای نجات پادشاهی Boletaria از شر موجودی شیطانی به نام Old One قرار می دهد.

این بازسازی توسط Bluepoint Games توسعه داده شده است و مجموعه ای از بهبودهای کیفیت مانند عملکرد بهتر و گرافیک با وضوح بالا را اضافه می کند که آن را بیشتر با بازی های مدرن مانند Skyrim هماهنگ می کند.

با این حال، در هسته خود، بازی تقریباً شبیه به نسخه اصلی است، از جمله چیدمان محیط های آن و طراحی مبارزه چالش برانگیز مترادف با FromSoftware.

Assassin’s Creed Valhalla

بازی های شبیه به Skyrim

مشابه Skyrim، بازی‌های Assassin’s Creed تاکید زیادی بر اکتشاف در جهان باز و مبارزه‌های اکشن با عناصر مخفی کاری و پیشرفت RPG دارند.

یک طراحی عالی از این فرمول آزمایش شده ، Assassin’s Creed Valhalla است که شما را به عنوان یک وایکینگ جنگجو در جستجوی خانه جدیدی برای مردم خود در بریتانیای قرن نهم معرفی می کند.

با این حال، در پس‌زمینه، جنگی بین Templars و Brotherhood در حال وقوع است که باعث می‌شود شخصیت شما دست به اقدام بزند.

در طول بازی، در حین کاوش در یک نقشه گسترده، جمع‌آوری وسایل و ایجاد شبکه‌ای از شهرک‌ها برای افراد خود، به تکمیل داستان و ماموریت‌های جانبی می‌پردازید.

Valheim

بازی های شبیه به Skyrim

بازی Valheim یک RPG بقا در جهان باز و انحصاری برای رایانه شخصی است که شما را به عنوان یکی از جنگجویان وایکینگ سقوط کرده اودین معرفی می کند که روحش به دهمین جهان نورس ختم می شود.

مانند منطقه Skyrim، مپ گسترده این بازی سرشار از منابع دست‌نخورده، تهدیدات بی‌اندازه و ماجراجویی‌های بی‌پایان است.

شما باید با ساختن ابزارهای قدرتمند، سلاح‌ها و اردوگاه‌های مستحکم برای دفاع در برابر ترول‌های تهدیدآمیز، هیولاهای دریایی و غیره، شخصیت خود را سیر نگه دارید، به خوبی استراحت کرده و از حملات دشمن در امان باشید.

اگرچه بازی در مقایسه با بازی‌هایی مانند Skyrim کمی کوچک تر است، اما دارای باس‌های فراوانی برای مقابله، پیشرفت RPG ساده و یک سیستم کرفت قابل دسترس است.

Tribes of Midgard

بازی های شبیه به Skyrim

Tribes of Midgard یکی دیگر از RPG های سبک بقا در جهان باز است که شباهت هایی به Skyrim دارد و در عین حال از ۱۰ بازیکن به صورت آنلاین پشتیبانی می کند، ویژگی که مدت هاست توسط بازیکنان Skyrim درخواست شده است.

در حالی که دارای یک سبک هنری متفاوت و ایزومتریک POV است، از منظر گیم پلی، این دو وجوه مشترک زیادی دارند.

در آن، شما به عنوان یک وایکینگ بازی می کنید که وظیفه دارد دنیای فانتزی گسترده ای را که مملو از زیست بوم های منحصر به فرد، منابع طبیعی، و خدایان و هیولاهای قدرتمند است، کاوش کند.

همانطور که خستگی ناپذیر برای ساخت تجهیزات جدید و ارتقاء تجهیزات کار می کنید، باید از دهکده خود در برابر غول هایی که به دنبال نابودی Seed of Yggdrasil ( چراغی که از خدایان در برابر حمله به قلمروها محافظت می کند ) هستند، محافظت کنید.

The Outer Worlds

بازی های شبیه به Skyrim

مانند Skyrim و تعداد بی‌شماری بازی‌های RPG دیگر، The Outer Worlds انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و هر کاری عواقب خاص خود را دارد.

داستان شما را در نقش Stranger قرار می دهد، یک قهرمان بی‌معنی که تعیین سرنوشت یک مستعمره فضایی و شهروندان گرسنه آن را بر عهده دارد.

در طول بازی، شما راه خود را در اطراف منظومه شمسی طی خواهید کرد که با شخصیت‌ها، جناح‌ها و موجودات بیگانه مختلف با انگیزه‌های منحصربه‌فرد مواجه می‌شوید که داستان و ماموریت های فردی را شکل می‌دهند.

هر چالشی را می‌توان به روش‌های مختلفی بر اساس سبک بازی دلخواه‌تان حل کرد و به شما این امکان را می‌دهد که هر کاری که در سر خود دارید را عملی کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *