۰

تاریخ انتشار بازی Lost Ark مشخص شد

بازی Lost Ark

بازی Lost Ark

به عنوان بخشی از جوایز بازی امروز ، Amazon Games و Smilegate اعلام کردند که MMORPG Lost Ark در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ بر روی Steam در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

همه کسانی که Founder’s Pack را خریداری می کنند می توانند کمی زودتر از ۸ فوریه شروع به بازی کنند. این نسخه بزرگ بعدی از آمازون پس از MMO New World آن خواهد بود.

آمازون و اسمایلگیت گفتند که Lost Ark در حال حاضر در کره، روسیه و ژاپن در دسترس است و در آنجا به “میلیون ها” بازیکن رسیده است. این بازی رایگان است و توسط microtransactions پشتیبانی می شود.

در مراسم The Game Awards امشب، آمازون و اسمایلگیت تاریخ انتشار را برای آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه اعلام کردند، در حالی که این شرکت ها تریلر جدیدی از گیم پلی بازی را منتشر کردند که برخی از مبارزات و محیط های بازی را نشان می دهد.

کریستوف هارتمن، رئیس بازی‌های آمازون گفت: «ما هیجان زده‌ایم که Lost Ark را به بیشتر نقاط جهان می‌آوریم، و با اعلام تاریخ عرضه امروز، یک قدم به لحظه‌ای نزدیک‌تر شده‌ایم که بازیکنان بتوانند دنیای خیره‌کننده بازی و نبرد هیجان‌انگیز را برای خود تجربه کنند.» در ماه فوریه بازیکنان می‌توانند برای اولین بار به دنیای خارق‌العاده Arkesia بیایند و تجربه‌ای را خلق کنند که واقعاً متعلق به خودشان است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *