۰

افزایش مهارت نشانه گیری در بازی ها با برنامه ۳D Aim Trainer

برنامه ۳D Aim Trainer

برنامه ۳D Aim Trainer

نشانه گیری یا همان Aim در بازی های شوتینگ یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر پلیری باید از آن برخوردار باشد که بتواند در موقع مواجه شدن با دشمنان خود به راحتی آنها را از پای در بیاورند.

اما یادگیری و تسلط کامل بر این مهارت امریست که زمان زیاد زیادی را می طلبد و به همین سادگی ها نمی توان بر آن مسلط شد و نیاز به تمرین زیاد دارد.

ولی مشکلی که در این جا وجود دارد این است که شاید شما نتوانید در بازی های آنلاین به سادگی بر روی Aim خود کار کنید و مدام به بازیکنانی با سطح بالا برخورد کنید و کشته شوید؛ و اینجاست که برنامه ۳D Aim Trainer به کمک شما می آید.

برنامه 3D Aim Trainer

با کمک برنامه ۳D Aim Trainer شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر بر روی نشانه گیری خود کار کنید و تبدیل به یک بازیکن حرفه ای شوید.

یکی از ویژگی های مهم این برنامه این است که دارای سبک های بسیار متفاوتی است که شما را در موقعیت های مختلف در بازی های گوناگون قرار می دهد و انواع مدل سلاح ها و هدف ها را در مقابل شما قرار می دهد تا بتوانید در هر شرایطی از هر نوع بازی ای با راحتی نشانه گیری کنید.

این برنامه اولین Aim Trainer و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای رایگان اکنون در Steam در دسترس است. بهترین راه حل برای تمرین زدن هدف برای بازی های FPS و TPS، با تجزیه و تحلیل های برتر به شما کمک می کند تا پیشرفت خود را برای حیاتی ترین مهارت های هدف گیری زیر نظر بگیرید.

برنامه 3D Aim Trainer

یکی دیگر از ویژگی های عالی این برنامه ، آمار دقیقی است که از بازی شما بهتان ارائه می شود که با کمک آن می توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و رو آنها بیشتر کار کنید .

همچنین دارای سطح های مختلف از آسان تا دشوار است تا بتوانید سطح مبارزات یا هدف های خود را سخت تر از قبل کنید و چالش های جدیدی برای خود ایجاد کنید.

برنامه ۳D Aim Trainer برای بازیکنان حرفه ای و بازیکنان شوتر اختصاصی در تمام سطوح توسعه داده شده است.

هدف گیریخود را در Valorant، CS:GO، Call of Duty، Overwatch یا هر بازی FPS دیگری با تمرینات آموزشی هدف ارتقا دهید.

۵ مهارتی که هر بازیکن FPS باید به آن مسلط باشد را یاد بگیرید. حافظه عضلانی خود را برای فلیک زدن، ردیابی، تغییر هدف، هدف گیری و زمان بندی کلیک بسازید.

برنامه 3D Aim Trainer

شما می توانید هم اکنون این برنامه را از استیم به صورت رایگان دریافت و تجربه کنید ؛ می توانید با زدن روی لینک زیر وارد صفحه مخصوص آن در Steam بشوید :

 دانلود ۳D Aim Trainer

امیدواریم که از این برنامه لذت ببرید و مهارت هدف گیری و شوتینگ خود را افزایش دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *