۰

ساخت فیلم Vanom 3 تایید شد

فیلم Vanom 3

فیلم Vanom 3

فیلم ونوم تام هاردی دنباله دیگری خواهد داشت، زیرا امی پاسکال تهیه کننده فاش کرد که فیلم Venom 3 در حال حاضر در حال ساخت است.

طی مصاحبه ای با Collider، تهیه کننده Spider-Man: No Way Home تایید کرد که دنباله دیگری از Venom در حال ساخت است.

او فاش کرد: “ما در حال حاضر در مراحل برنامه ریزی هستیم.” اما چیزی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم این است که همه بیایند و No Way Home را ببینند.»

فیلم Vanom 3

تام هاردی اولین بار در اسپین آف مرد عنکبوتی ۲۰۱۸ در نقش ونوم بازی کرد. پس از داستان ادی براک، روزنامه‌نگار، این فیلم به‌عنوان داستان منشأ سمبیوت ونوم عمل می‌کند ، یک موجود انگلی فرازمینی که در بدن ادی ساکن می‌شود.

دنباله اخیر Venom، Venom: Let There Be Carnage مطمئنا راه را برای فیلم‌های Venom باز کرد. با وجود نقدهای متفاوت منتقدان، این فیلم با کسب ۴۸۳ میلیون دلار در گیشه، ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱ شد.

این فیلم با افتتاحیه آخر هفته ۹۰ میلیون دلاری یک رکورد را به نام خود ثبت کرد.

با توجه به عملکرد فوق‌العاده فیلم برای انتشار در همه‌گیری کرونا، به نظر می‌رسد که Venom 3 بسیار بهتر از این حرف هاست .

اما آیا ونوم قبل از آن شروع به حضور در MCU خواهد کرد؟ Venom: Let There Be Carnage مطمئناً به یک اتصال بین این دنیا و مارول اشاره می‌کند ، که در آن ونوم و ادی براک با پیتر پارکر فعلی مارول آشنا می شوند .

پاسکال گفت: «فیلم‌های فوق‌العاده‌ای هستند که سونی می‌سازد. سپس دنیای مارول وجود دارد، فیلم‌های Spider-Verse ما هستند و همه ما بسیار مراقب هستیم که با یکدیگر به گونه‌ای کار کنیم که برای همه مفید باشد.»

البته، Spider-Man: No Way Home چندین کاراکتر شرور سابق مرد عنکبوتی را دوباره به MCU معرفی می کند. و این فرصت عالی برای وارد شدن ونوم در صحنه خواهد بود.

اینکه آیا Venom در No Way Home ظاهر می شود یا نه، باید دید. اما با در دست ساخت بودن فیلم Venom 3، به نظر می رسد که دوران تام هاردی در نقش ادی براک به پایان نرسیده است.

منبع : IGN

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *