۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به It Takes Two

بازی های شبیه به It Takes Two

بازی های شبیه به It Takes Two

بازی های شبیه به It Takes Two

استودیوی Hazelight به دنبال بازی‌های co-op مدرنی است که فراتر از باقی ژانرها باشند و در عین حال فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای همکاری با شریک، دوست یا یکی از عزیزان به بازیکنان ارائه می‌دهند.

It Takes Two جدیدترین بازی این استودیو است و نشان می‌دهد که Hazelight به عنوان یک توسعه‌دهنده که کاملاً بر روی ایجاد بهترین بازی‌های Co-op برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت تمرکز دارد، گام بزرگی برداشته است.

در این مقاله به معرفی بهترین بازی های شبیه به It Takes Two می پردازیم ، پس ما ما همراه باشید :

Sackboy: A Big Adventure

بازی های شبیه به It Takes Two

اولین توصیه ما به هر کسی که از It Takes Two لذت می برد Sackboy: A Big Adventure است که ادامه سری انحصاری پلی استیشن LittleBigPlanet است.

در آن، بازیکنان کنترل Sackboy ، کاراکتر اصلی سری را در دست می‌گیرند، در حالی که او وارد یک ماجراجویی جادویی می‌شود تا Craftworld خانه‌اش را از شر Vex نجات دهد.

مانند It Takes Two، گیم پلی بازی بخش های پلتفرمینگ سه بعدی را با حل پازل و مبارزه ترکیب می کند که به بازیکنانی که با هم کار می کنند متکی است.

داستان Sackboy را می توان با حداکثر چهار بازیکن به صورت آنلاین، لوکال یا ترکیبی از این دو مورد بررسی قرار داد، با چالش های خاصی که نیاز به تعداد مشخصی از بازیکنان برای تکمیل شدن دارد.

A Way Out

بازی های شبیه به It Takes Two

قبل از It Takes Two،استودیو Hazelight بازی A Way Out را توسعه داد، یک بازی اکشن دیگر با همکاری مشترک به کارگردانی Josef Fares.

در آن، بازیکنان نقش لئو یا وینسنت را بر عهده می گیرند، یک جفت تبهکار رفیق با شخصیت های بسیار متفاوت که باید برای فرار از زندان با یکدیگر همکاری کنند.

اگرچه این بازی به اندازه جانشین خود خانواده پسند نیست، اما در ارائه گیم پلی معنادار که به دو بازیکن با هم کار می کنند، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

این شامل مجموعه‌ای از صحنه های سینمایی، دیالوگ‌های به یاد ماندنی، و پشتیبانی از همکاری لوکال و آنلاین است که تنها یک بازیکن باید نسخه‌ای از بازی را داشته باشد.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

بازی های شبیه به It Takes Two

در مرحله بعد، به طرفداران It Takes Two پیشنهاد می کنیم که نسخه پیشرفته Super Mario 3D World + Bowser’s Fury را برای نینتندو سوییچ انتخاب کنند.

بسیار شبیه پلتفرم اصلی Wii U، بازی ماریو و دوستانش را در ماموریتی برای نجات موجودات پری زیبا از چنگ Bowser پس از حمله او به پادشاهی Sprixie می بیند.

گیم‌پلی برای هر کسی که قبلاً بازی Super Mario را انجام داده است، آشنا خواهد بود، اما شامل برخی ویژگی‌های جدید سرگرم‌کننده مانند افزایش قدرت Super Bell است که شما را به گربه‌ای تبدیل می‌کند که می‌تواند از دیوارها بالا برود و دشمنان را شکست دهد.

در حالی که بازی به صورت انفرادی قابل بازی است، بازی با دوستان بسیار سرگرم کننده است و به شما امکان می دهد از توانایی های خاص شخصیت های مختلف استفاده کنید و برای تکمیل چالش های پنهان با هم کار کنید.

Unravel 2

بازی های شبیه به It Takes Two

برای سرگرمی بیشتر چند نفره، Unravel Two را انتخاب کنید، یکی دیگر از پلتفرمرهای مبتنی بر همکاری که توسط EA منتشر شده و توسط Coldwood Interactive توسعه یافته است.

داستان بر روی دو موجود کوچک ساخته شده از نخ به نام Yarnys متمرکز است که در دنیایی پر از زیبایی و خطر زندگی می کنند.

از فرار کردن از حیوانات ترسناک گرفته تا حرکت در اطراف اجسام تیز و زنده ماندن در شرایط آب و هوایی سخت، یارنی ها باید مراقب یکدیگر باشند تا به مقصد نهایی خود برسند.

این همکاری در بازی با یک رشته نخ نشان داده می‌شود که هر دو شخصیت را به هم متصل می‌کند و در عین حال برای دویدن، پریدن و چرخیدن در محیط‌های دشوار مفید است.

KeyWe

بازی های شبیه به It Takes Two

KeyWe یک بازی چند نفری پازلی است که درباره یک جفت پرنده کیوی به نام جف و دبرا است که در یک اداره پست عجیب و غریب کار می کنند.

با در دست گرفتن کنترل هر یک از پرندگان، بازیکنان باید برای مرتب کردن نامه‌ها، تایپ نامه‌ها، ارسال بسته‌ها و موارد دیگر در ازای امتیاز در پایان هر شیفت با یکدیگر همکاری کنند.

کارها با استفاده از پریدن، بال زدن، نوک زدن و ضربه زدن به سطوح طراحی شده منحصر به فرد و پر از انواع اهرم ها، زنگ ها و دکمه های تعاملی تکمیل می شوند.

تعداد زیادی آیتم برای باز کردن قفل با استفاده از تمبرهایی وجود دارد که از در بازی به دست می آورید، و مینی گیم های مختلف باعث می شود تا گیم پلی بازی تازه و هیجان انگیز باشد.

Phogs!

بازی های شبیه به It Takes Two

Phogs! یک پلتفرم پازلی است که درباره دو سگ به هم پیوسته است که بدن و اشتیاق یکسانی به غذا، شیطنت و ماجراجویی دارند.

این دو در یک دنیای رنگارنگ متشکل از سه جهان با چالش‌های پلتفرم و پازلی راه می‌روند که شما و شریک زندگی‌تان را ملزم می‌کند پارس کنید، گاز بگیرید، و راه خود را به سوی پیروزی طی کنید.

بیش از ۲۰ سطح برای کاوش با کلکسیون‌های مخفی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای خرید کلاه‌های جدید برای خود و شریک زندگی‌تان استفاده کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *