۰

آموزش فورتنایت : استفاده از Tent ها و Campsite ها در چپتر ۳

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

در چپتر ۳ فورتنایت ، چادرها ( Tent ) یکی از بزرگ‌ترین افزوده‌های جدید به این بازی بتل رویال هستند. استقرار یک چادر در وسط بازی چندین گزینه را برای شما باز می کند که در ادامه بیشتر با انها آشنا خواهید شد.

چادر ها ( Tent )

چادر فورتنایت یک آیتم جدید است که می‌توانید آن را به‌عنوان لوت و در صندوقچه‌ها در نقشه جدید چپتر ۳ فورتنایت به نام آرتمیس پیدا کنید. هنگامی که به آن برخورد می کنید، مانند یک رول به نظر می رسد، اگرچه پس از استقرار، به یک چادر بزرگ تبدیل می شود، و مجموعه ویژگی های آن، آن را به یک کالای بسیار با ارزش برای دستیابی تبدیل می کند. ویژگی کلیدی چادر فورتنایت این است که می‌توانید آتم های مختلف را در داخل آن ذخیره کنید، مانند سلاح‌ها و آیتم های مختلف، و آنها را در راند های بعدی بازیابی کنید. این در اصل یک ارتقاء اندازه موجودی شما است، اما به جای اینکه فقط چند جای آیتم اضافی در هر راند به شما بدهد، آنچه را که در بین راند ها ذخیره کرده اید را نیز به به شما می دهد.

آموزش فورتنایت

به عنوان مثال، اگر در حال حاضر پنج آیتم را به طور کامل با خود دارید ، از جمله یک چادر، می توانید لوت های اضافی را که در چادر خود پیدا می کنید، ذخیره کنید. چادر فورتنایت دارای دو اسلات موجودی برای شروع است، اگرچه می‌توانید با استفاده از شمش‌های طلا برای باز کردن قفل بیشتر پول پرداخت کنید. حتی اگر شما در یک راند به هیچ کدام از محتویات چادر خود نیاز پیدا نکردید ، می توانید آن را برای راند های بعد ذخیره کنید.

یکی دیگر از عناصر چادر، توانایی استراحت است، که عملاً درست مانند پنهان شدن در یک سطل زباله، یک توالت قابل حمل یا یک علف است. شما وارد آن می‌شوید و کاملاً دیده نمی‌شوید، اما گاهی اوقات یک نشانه صوتی پخش می‌شود و به بازیکنان هشدار می‌دهد که چادر خالی نیست. بنابراین، بی‌خطا نیست، اما می‌توان از آن برای ضربه زدن به بازیکنان دشمن استفاده کرد، یا با استقرار آن تله‌ای گذاشت، سپس منتظر ماند تا بازیکن دیگری برای بررسی دقیق‌تر روی آن بیاید. همچنین خوب است بدانید که بازیکنان دیگر نمی‌توانند آیتم‌هایی را از چادر شما بدزدند.

نکته خوب در مورد استراحت در چادر این است که به آرامی شما را التیام می بخشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *