۰

آموزش فورتنایت : محل تمام گاو صندوق های چپتر ۳

آموزش فورتنایت

در چپتر ۳ فورتنایت، گاو صندوق ها بازگشته‌اند و مانند فصل‌های گذشته، می‌توانید آن‌ها را باز کنید تا انبارهای بزرگی از سلاح‌ها و لوت ها را پیدا کنید. با این حال، شما نمی توانید آن را به تنهایی انجام دهید. شما باید با تیم خود کار کنید تا یک گاو صندوق را باز کنید و از لوت های قفل شده در داخل آن لذت ببرید. در اینجا نحوه باز کردن گاو صندوق ها در فورتنایت و همچنین هر هفت مکان آنها را برای شما قرار داده ایم.

آموزش فورتنایت

چگونه گاو صندوق ها را باز کنیم ؟

هفت گاو صندوق در فورتنایت وجود دارد، و آنها را به درستی Seven Vaults نامیده اند، ظاهراً به این دلیل که به The Seven تعلق دارند. برای ورود به آن ، باید در مود بازی به غیر از Solo ، بازی کنید، زیرا همه گاو صندوق ها حداقل به دو بازیکن نیاز دارند تا باز شوند.

آموزش فورتنایت

وقتی به یک گاو صندوق برخورد می کنید، کاری که نمی توانید آن را به تکی باز کنید و باید تمام افراد تیم خود را نزدیک به هم قرار دهید. این بدان معناست که چه در مود دو نفره، سه نفره یا تیمی باشید، حداقل به یک بازیکن برای همکاری نیاز دارید. پس از تشکیل گروه ، قفل آن باز می شود و این کار به آرامی صورت می گیرد. صدای آن کمی بلند است، و همه گاو صندوق ها در هفت پایگاه قرار دارند و توسط NPC‌ ها محافظت می‌شوند ، نگهبانانی که برای The Seven کار می‌کنند.

به این نگهبانان شلیک نکنید، زیرا حتی اگر گاو صندوق را باز کنید، با شما کاری نخواهند داشت. در عوض، شما فقط باید مراقب بازیکنان دشمن باشید، زیرا احتمال اینکه آنها شانس شما را برای درو کردن لوت مختل کنند بسیار بیشتر است. هنگامی که تمام تیم شما نزدیک است و درب آن باز می شود، در داخل هفت صندوق خواهید دید که حاوی چندین آیتم هستند که هر کدام و اغلب برخی از لوت های بهتر بازی هستند. به خاطر داشته باشید، می‌توانید باهوش باشید و یک NPC استخدام کنید یا حتی یک حریف داون شده را به درب آن  ببرید تا نیاز دو نفره آن را برآورده کنید.

آموزش فورتنایت

در نقشه بالا، می توانید مکان دقیق هر هفت گاو صندوق در جزیره چپتر ۳ را ببینید. به یاد داشته باشید که وقتی در یکی از این مکان ها فرود آمدید، باید وارد ساختمان شوید و به طبقه پایین بروید تا آن را پیدا کنید .

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *