۰

چه چیزهایی در فورتنایت چپتر ۳ تغییر کرده اند ؟

فورتنایت چپتر ۳

فورتنایت چپتر ۳

اولین بتل پس در چپتر جدید فورتنایت دارای دو شخصیت مورد انتظار است: مرد عنکبوتی مارول و قهرمان اصلی فورتنایت، Foundation، که صداپیشگی و الگوبرداری از The Rock را بر عهده دارد. Spidey با سه استایل کلی از جمله کت و شلوار سیمبیوت مشکی و لباس سفید فیچر فونداسیونش همراه است. شش قهرمان دیگر که هنوز ملاقات نکرده‌ایم نیز در انتظار ما هستند و به محض اینکه بتوانیم به داستان‌های آنها خواهیم پرداخت.

فورتنایت چپتر 3

شما می توانید با تکمیل ۱۰۰ لول دیگر از بتل پس، که برای سومین فصل متوالی سیستم Battle Stars را ارائه می دهد، هشت قهرمان و تمام لوازم مربوط به آنها را به دست آورید. باز کردن قفل برخی موارد همچنین ماموریت‌های خاصی برای شخصیت‌های بتا پس وجود خواهد داشت و تکمیل آنها آیتم های بیشتری به شما می‌دهد.

برای اولین بار، می‌توانید Battle Pass XP را در حالت‌های بازی دیگر مانند Creative نیز کسب کنید، اگرچه Epic تمام تلاش خود را برای جلوگیری از سوء استفاده در این زمینه انجام داده است.

چالش‌های Milestone در این فصل بازمی‌گردند تا به بازیکنان XP اضافی بدهند. طبق معمول، در راه باز کردن قفل هفت قهرمان اول در هر لول ، ۵ ستاره به دست خواهید آورد، در حالی که The Foundation اسکین مخفی این فصل خواهد بود و تا چند هفته دیگر قابل باز شدن است.

جزیره جدید فورتنایت : Artemis

زمانی Athena  (فصل ۱) بود، سپس Apollo  (فصل ۲) بود. اکنون به Artemis ، سومین جزیره فورتنایت می‌رویم. این جزیره به فضا های مختلفی مانند ، بیابان های خشک ومناطق جنگلی تقسیم می شود و اکنون دارای خطرات آب و هوایی مانند گردبادهایی است که می‌توانند سازه‌های بازیکنان یا حتی خود بازیکنان را نابود کنند.

مرد عنکبوتی در قالب مکان جدید دیدنی Daily Bugle در جزیره نشان داده شده است. سایر POI ها عبارتند از The Sanctuary، مقر The Seven. در کوتاه مدت یک نمای کلی از نقشه جدید فورتنایت خواهیم داشت. می دانیم که گاو صندوق های بزرگ نیز باز خواهند گشت، که از چپتر ۲، فصل ۴ دیگر دیده نشده اند. حیات وحش جدید ، از جمله موجودات دایناسورمانند بزرگ که ظاهراً قابل سوار شدن است نیز به بازی اضافه شده اند.

طبق گفته iFireMonkey، چپتر ۳، فصل ۱ شامل ۲۰ NPC است که ماموریت‌ها، آیتم‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهند و همچنین ۲۸ نوع ماهی برای صید وجود خواهد داشت. ۱۳ POI با نام در این فصل وجود دارد که به شرح زیر است:

  • Chonkers Speedway
  • Scientist Lab
  • Condo Canyon
  • Sleepy Sound
  • Logjam
  • Shifty Shafts
  • Camp Cuddles
  • Rocky Reels
  • The Joneses
  • Greasy Grove
  • Sanctuary
  • Creamy Crossroads
  • Daily Bugle
فورتنایت چپتر 3

مکانیک جدید گیم پلی

مدت‌ها شایعه شده بود که Sliding به فورتنایت می‌آید، و از امروز، بالاخره آن روز است. اکنون وقتی در حال دویدن هستید، می‌توانید دکمه crouch را فشار دهید تا باسلاید بزنید، و اگر از یک شیب پایین می‌روید، آماده باشید که با سرعت بالا این کار را انجام دهید. این توانایی حرکتی جدید مطمئناً به بخشی کلیدی از فهرست دشمنان شما تبدیل خواهد شد، بنابراین عاقلانه است که خودتان بر آن مسلط شوید.

همچنین در بازی فیزیک جدیدی وجود دارد، مانند قطع کردن درختان و سقوط آنها به جای ناپدید شدنشان مانند گذشته! از این به نفع خود استفاده کنید و درختان را بر روی ساختمان های دشمن بریزید، یا یک واکنش زنجیره ای از سقوط درختان را برای جمع آوری سریع چوب برای ساختمان های خود آغاز کنید.

می‌توانید آیتم ها را برای بازیابی در در اردوگاه قابل حمل ( campsite  ) خود ذخیره کنید، و بهترین لوت را برای زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید ذخیره کنید. شما حتی می توانید تاج های پیروزی جدید را باز کنید، نوع جدیدی از آیتما ها که هنگام پیروز شدن در بازی به دست می آورید.

فورتنایت چپتر 3

همه این‌ها را می‌توانید در چپنر ۳ ، فصل ۱ فورتنایت مشاهده کنید. به محض شروع فصل جدید، ما تلاش می کنیم تا تام مآموزش های مربوط به آن را برای شما قرار بدهیم . به چپتر ۳ فورتنایت خوش آمدید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *